Gjest Melis34 Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har brukt 20 mg cipralex siden i fjor våres/sommer. Jeg merker nå til stadighet etter som tiden går at jeg har blitt litt sånn "likegyldig" til ting,altså tenker ikke så veldig,og gråter ikke så veldig lett som før,ikke så tanke kaos,da har jo tablettene hjulpet. Men innimelllom er jeg for "flat" merker feks at jeg ikke bryr meg så veldig om tv,aviser,ting som skjer rundt meg på noen måter,gjelder ikke alt da,men værst er det at jeg ikke orker å være sammen med venninnen min for tida,orker liksom ikke treffe henne (hun er et menneske som kan tappe en for energi til tider) Hun stresser meg liksom sånn opp,på en måte.... Jeg har snakket med henne om dette,og hun synes dette er vanskelig at jeg har blitt så flat,at jeg rett å slett ikke har noe spes å snakke med henne om (????) synes dette er merkelig selv også for vi var som hånd i hanske før. Burde jeg trappe ned på cipralexen når jeg føler ting sånn flatt? Skal selvfølgelig snakke med min fastlege om dette også Ha en fin dag alle sammen. 0 Siter
serenity777 Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Man blir sånn av psykofarmaka. Man kan velge mellem det og det å ha symptomer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.