Gå til innhold

Deprimert av å glemme ssri`n

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av å være psyk
Skrevet

1.) Har du opplevd NHD at pasienter får aggressive anfall av å slutte med cipralex ?

jeg har prøvd å slutte selv, og jeg "klikker" av det og blir svært nærtagende. Ene gangen knuste jeg hodet flere ganger inn i en murvegg. Jeg ble farlig for meg selv da og i gjerningsøyeblikket gav jeg f.... i om noe skjedde. Medisinene gjorde at jeg fikk mot til å drite i konsekvensene..

2.) hvor lenge må man gå på medisinen før man ikke #klikker" av å slutte ?

3.) Hvordan skal man utføre en nedtrappingsplan på den ?

4.) jeg har rotet mye med av og på....blir jeg sykere av det ?

5) hvorfor ble jeg så dårlig psykisk når jeg presset meg litt fysisk etter at jeg hadde begynnt igjen med fysisk aktivitet etter å ha vært syk og inaktiv og stagnert.. Det ble en slags emosjonell katastrofe i hodet mitt og jeg fikk panikkangst til å begynne med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...