Gjest Lei av å være psyk Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 1.) Har du opplevd NHD at pasienter får aggressive anfall av å slutte med cipralex ? jeg har prøvd å slutte selv, og jeg "klikker" av det og blir svært nærtagende. Ene gangen knuste jeg hodet flere ganger inn i en murvegg. Jeg ble farlig for meg selv da og i gjerningsøyeblikket gav jeg f.... i om noe skjedde. Medisinene gjorde at jeg fikk mot til å drite i konsekvensene.. 2.) hvor lenge må man gå på medisinen før man ikke #klikker" av å slutte ? 3.) Hvordan skal man utføre en nedtrappingsplan på den ? 4.) jeg har rotet mye med av og på....blir jeg sykere av det ? 5) hvorfor ble jeg så dårlig psykisk når jeg presset meg litt fysisk etter at jeg hadde begynnt igjen med fysisk aktivitet etter å ha vært syk og inaktiv og stagnert.. Det ble en slags emosjonell katastrofe i hodet mitt og jeg fikk panikkangst til å begynne med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.