Gå til innhold

NHD -Orker du å svare på innlegget?

Anbefalte innlegg

Gjest erjegsånn?
Skrevet

Jeg vet jeg ikke burde trygle eller mase om svar da det er en særdeles lite sympatisk ting å gjøre. Men nå gjør jeg det likevel.

Kan du være så snill og svare på innlegget mitt under EUPF kriteriene i forhold til om du er enig i at den passer.

Når jeg skriver det jeg sliter med så er det en ærlig og nyansert beskrivelse fra min side. Men når jeg leser kriteriene får jeg helt angst og det virker fælt. Er grunnen til at jeg ikke får svar at jeg ikke er konkret nok i innlegget eller at du har det travelt og prioriterte andre? . Eller så kan det være mange andre årsaker som ligger utenfor meg selv.

Uansett håper jeg at du svarer på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke gruble for mye nå....
Skrevet

Ikke for å være uhøflig eller slem mot deg, men tror du ikke at behandlerne dine i RL lettere kan stille en korrekt diagnose på deg enn en nettpsykiater? I RL kjenner de deg, forhåpentligvis over tid.

Uansett, lykke til! Håper du finner ut av det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ut fra det du skriver kan jeg verken bekrefte eller avkrefte at du har denne diagnosen. Det er også et par kriterier du ikke nevner.

Du har sikkert fått med deg at det diskuteres hvor viktig en diagnose er. Jeg synes den er viktig fordi den er kortformen av en problembeskrivelse. I ditt tilfelle beskriver du konkrete problemområder som du vil ha nytte av å få hjelp med. Da er det lite interessant om du oppfyller minst 5 av 9 eller ikke.

PS. Hvorfor svarte jeg ikke før? Ofte er det slik at jeg tar de enkle spørsmålene på strak arm, men trenger litt gjennomtenking før jeg svarer på de mer kompliserte. DS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...