Gå til innhold

Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har skrevet om dette før her.

Etter alkoholinntak - får jeg store depresive reaksjoner som varer det meste av dagen.

Ikke det at jeg har gjort noe galt/upassende når jeg drakk.

Har heller ikke fylleangst.

Noen som har opplevd det samme? Er også sjelden fyllesyk.

Det er depresjonen som er et "helvete" for meg.

Hva kommer dette av mon tro ?

Videoannonse
Annonse
Gjest hvorfor ikke?
Skrevet

Det er veldig mange som har det sånn. Har sikkert noe med virkningen av alkoholen å gjøre. Noe dritt spør du meg.

Skrevet

Det er veldig mange som har det sånn. Har sikkert noe med virkningen av alkoholen å gjøre. Noe dritt spør du meg.

Enig med deg - noe forbanna dritt - og så ubehagelig....

Skrevet

Enig med deg - noe forbanna dritt - og så ubehagelig....

Det beste er å holde seg unna alkohol da.

Skrevet

Det beste er å holde seg unna alkohol da.

Sant det. Man lever bare en gang....det sosiale, det hyggelige, det avbrekk fra hverdagen, det morro en kan ha det.....vel - synes du ikke det da ?

Gjest firepile
Skrevet

Sant det. Man lever bare en gang....det sosiale, det hyggelige, det avbrekk fra hverdagen, det morro en kan ha det.....vel - synes du ikke det da ?

Da får man velge da.

Skrevet

Da får man velge da.

Velge hva da - ha det sosialt, morro osv..Eller sitte ensom, som jeg ofte gjør dessverre...Jeg har et meget begrenset nettverk.

Det der min status.

Gjest firepile
Skrevet

Velge hva da - ha det sosialt, morro osv..Eller sitte ensom, som jeg ofte gjør dessverre...Jeg har et meget begrenset nettverk.

Det der min status.

Ja, det finnes vel ingen andre alternativer?

Skrevet

Ja, det finnes vel ingen andre alternativer?

Var det ironinisk ment eller ?

Skrevet

Synes ikke alkohol er morro lenger,iallefall ikke å drikke seg full. Har funnet ut at fulle folk er frastøtende. Kommer aldri til å drikke meg full mer,men kan ta meg en cider og to,toppen tre...der går min grense. Men respekterer at folk fester,bare ikke i nærheten av meg,gufs!

Gjest Niccola
Skrevet

Det har kanskje noe med mengder også, blir du sånn uansett hvor lite/mye du drikker?

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes ikke alkohol er morro lenger,iallefall ikke å drikke seg full. Har funnet ut at fulle folk er frastøtende. Kommer aldri til å drikke meg full mer,men kan ta meg en cider og to,toppen tre...der går min grense. Men respekterer at folk fester,bare ikke i nærheten av meg,gufs!

''Synes ikke alkohol er morro lenger,iallefall ikke å drikke seg full. Har funnet ut at fulle folk er frastøtende. Kommer aldri til å drikke meg full mer,men kan ta meg en cider og to,toppen tre...der går min grense.''

Om fulle folk er frastøtende for deg, så ville jeg aldri deltatt på slike fester! Hvorfor drikke i det hele tatt?

Om jeg føler meg tvunget til å drikke, så hadde jeg glatt forlatt den festen! Jeg bestemmer over meg!

Men jeg ville aldri forsøkt å bremse festen, da går jeg heller hjem;)

Gjest firepile
Skrevet

Var det ironinisk ment eller ?

Nei, du har vel to alternativer (som de fleste): Enten drikke og ta følgende, eller ikke drikke.

Skrevet

''Synes ikke alkohol er morro lenger,iallefall ikke å drikke seg full. Har funnet ut at fulle folk er frastøtende. Kommer aldri til å drikke meg full mer,men kan ta meg en cider og to,toppen tre...der går min grense.''

Om fulle folk er frastøtende for deg, så ville jeg aldri deltatt på slike fester! Hvorfor drikke i det hele tatt?

Om jeg føler meg tvunget til å drikke, så hadde jeg glatt forlatt den festen! Jeg bestemmer over meg!

Men jeg ville aldri forsøkt å bremse festen, da går jeg heller hjem;)

Er enig med deg. Jeg går ikke på fester,gjorde det før da men nå liker jeg det ikke lenger. Folk blir rare når de drikker seg full,det er ikke dem lenger,hehe det er jo ingen nyhet men likevel...

Har sett for mye galskap i forbindelse med alkohol,begeret rant over i julen. Men for meg selv kan jeg ta en cider,det er mest for å slappe av,hadde jeg hatt medisiner hadde jeg ikke gjort det. Men det er jo normalt at folk slapper av med alkohol,missbruker det ikke.

Skrevet

Nei, du har vel to alternativer (som de fleste): Enten drikke og ta følgende, eller ikke drikke.

Hei folkens!

Jeg drikker meg aldri "MØKKIS" . Husk det da - da dere kommenterer dette forumet.

Trådlisten var: jeg blir så deprimert dagen der på....

Så det så.......

Gjest firepile
Skrevet

Hei folkens!

Jeg drikker meg aldri "MØKKIS" . Husk det da - da dere kommenterer dette forumet.

Trådlisten var: jeg blir så deprimert dagen der på....

Så det så.......

Ingen som har beskyldt deg for drikke deg dritings da. Men tåler man ikke alkohol så gjør man ikke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...