Gå til innhold

Hjelp! Kul i underlivet.

Anbefalte innlegg

For noen uker siden oppdaget jeg en liten kul/klump under huden på høyre yttre kjønnsleppe. Jeg tenkte dette var en kviselignende kul siden jeg hadde vert plaget litt med det etter at jeg begynte på p-pillen. Men den har ennå ikke gått vekk! Den er ikke vond eller noe. Det er som om jeg kan holde rundt den med fingrene. Hva kan dette vere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34123-hjelp-kul-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens du venter på svar fra legen, kan jeg berolige deg med at dette mest sannsynlig er en betennelse i en hårsekk eller en talgkjertel. Jeg har selv hatt en slik, og den gikk heller ikke bort av seg selv, men måtte snittes opp og fjernes av legen. Såret ble ikke sydd, og jeg måtte ta sittebad i varmt grønnsåpevann noen dager for å forhindre infeksjon. Men det gikk veldig bra og etter noen dager hadde snittet grodd.

Jeg husker at Mette Moen en gang skrev at kuler i dette ytre området aldri betyr kreft, så du har nok ingen grunn til bekymring. Jeg tror også det kan variere hvor "dypt" slike kuler sitter, på samme måte som kviser. Noen prøver å klemme dem ut selv, men legen sa til meg at dette vil han fraråde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34123-hjelp-kul-i-underlivet/#findComment-132067
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...