Gjest jegerkoko Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Jobber i mobilbransjen og har vært gjennom mange telefoner i årenes løp. Skaffet meg ny i oktober, men har ikke tørt å bruke den uten å ha den i en pose og så en pose over for at den ikke skal få støv på seg, fingermerker og det verste er at den får bare en ripe. Har aldri taklet riper og har systematisk solgt den telefonen jeg hadde hvis det bare var en ripe i den, dette skjedde med mange telefoner gjennom årenes løp. Den forrige ble delvis ødelagt av fukt, men hadde ikke råd til ny. Dette høres kanskje ut som en bagatell, men jeg tør ikke å ta den ut av posene og den er nesten uulig å bruke. Bruker trådløst headsett og har kjøpt en billig telefon, men den har ikke de funksjonene den trenger. Redd for at de på jobb skal le av meg. Det er ikke like ille med klokken, me jeg måtte kjøpe en ny som tåler mye fordi jeg var redd for å bruke den gamle. Hva skal jeg gjøre?! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Dette høres veldig ekstremt ut. Om det faktisk er tilfelle, så må du skru på rasjonaliteten. Det kan gjøres ved å lese en bok som tar i bruk kognitiv terapi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.