Soria Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har begynt på ketolysekuren som inkluderer endel kosttilskudd. Det er krom og kalium med vitaminer og mineraler + selen og sink med vitaminer + magnesium. Psykiatrisk sykepleier og andre hun har rådført seg med mener at det er farlig eller i hvert fall veldig tvilsomt å blande disse tilskuddene med de medisinene jeg tar. De medisinene jeg tar er orfiril og leponex. Hva tror du nhd, er dette farlig? Meningen med disse tilskuddene er å erstatte det man mister gjennom den karbohydratfattige kosten der man er i ketose. Kan det være farlig å få for lite av disse stoffene i kroppen? Det kan vel skje om jeg fortsetter på kuren uten disse tilskuddene. 0 Siter
Gjest Spis sunt og ofte Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Det kan være farlig å tylle i seg for mye kosttilskudd. Jeg opplevde å miste nesten alt håret. Det er ikke alt som skylles ut og det hoper seg opp og forgifter kroppen din. For øvrig er ketolysekuren dirkete unyttig tress. Du går garantert opp igjen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Jeg anbefaler deg å kutte ut disse kosttilskuddene og ellers fortsette som før. Kosttilskudd er humbug og penger rett ut av vinduet. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 Jeg anbefaler deg å kutte ut disse kosttilskuddene og ellers fortsette som før. Kosttilskudd er humbug og penger rett ut av vinduet. ''Kosttilskudd er humbug og penger rett ut av vinduet.'' Mener du det - helt generelt, vanlige vitamin/mineralpiller? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2010 Skrevet 13. januar 2010 ''Kosttilskudd er humbug og penger rett ut av vinduet.'' Mener du det - helt generelt, vanlige vitamin/mineralpiller? Hvis du lever på snop og gatekjøkkenmat, trenger du "kosttilskudd". Den energi og kapital du legger i dette gir bedre effekt ved å gå over til vanlig sunn hverdagskost enn over til såkalte kosttilskudd. 0 Siter
Soria Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Skrevet 14. januar 2010 Jeg anbefaler deg å kutte ut disse kosttilskuddene og ellers fortsette som før. Kosttilskudd er humbug og penger rett ut av vinduet. Ok, takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.