Gjest Tenksom mamma Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Leste om det på bokstavbarna, i forbindelse med asperger. Men kan en barn tygge/sutte på genserhalser og ermender uten at det er noen diagnose. Min sønn har ikke noen diagnose som voksen, og suttinga på tøy er over. Men en periode på barneskolen var alltid halsutringninger på genserne våte. Nysgjerrig på det her bare. Kanskje min sønn var stresset og hadde problemer på den tida, uten at jeg skjønte det. 0 Siter
Tonette Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Begge mine barn har i perioder tygget på klærne sine. Jeg har aldri tenkt på at det har noe med diagnose å gjøre. 0 Siter
AnnaSara Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Jeg ser i skolen at det er veldig vanlig at barn i skolealder sutter på / biter i klærne sine....erner og halsåpningen. Det er nok i de aller fleste tilfeller bare en uvane :-) Hilsen lærer 0 Siter
Gjest Tenksom mamma Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Jeg ser i skolen at det er veldig vanlig at barn i skolealder sutter på / biter i klærne sine....erner og halsåpningen. Det er nok i de aller fleste tilfeller bare en uvane :-) Hilsen lærer Sånn så jeg på det også, den gangen. Men så leste jeg noe som kunne få det til å høres ut som det var et symptom på noe verre saker. hehe... Ikke alltid lurt å lese for mye på nettet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.