Gå til innhold

Tygging på klær

Anbefalte innlegg

Gjest Tenksom mamma
Skrevet

Leste om det på bokstavbarna, i forbindelse med asperger. Men kan en barn tygge/sutte på genserhalser og ermender uten at det er noen diagnose. Min sønn har ikke noen diagnose som voksen, og suttinga på tøy er over. Men en periode på barneskolen var alltid halsutringninger på genserne våte. Nysgjerrig på det her bare. Kanskje min sønn var stresset og hadde problemer på den tida, uten at jeg skjønte det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine barn har i perioder tygget på klærne sine. Jeg har aldri tenkt på at det har noe med diagnose å gjøre.

Skrevet

Jeg ser i skolen at det er veldig vanlig at barn i skolealder sutter på / biter i klærne sine....erner og halsåpningen.

Det er nok i de aller fleste tilfeller bare en uvane :-)

Hilsen lærer

Gjest Tenksom mamma
Skrevet

Jeg ser i skolen at det er veldig vanlig at barn i skolealder sutter på / biter i klærne sine....erner og halsåpningen.

Det er nok i de aller fleste tilfeller bare en uvane :-)

Hilsen lærer

Sånn så jeg på det også, den gangen. Men så leste jeg noe som kunne få det til å høres ut som det var et symptom på noe verre saker. hehe... Ikke alltid lurt å lese for mye på nettet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...