Gå til innhold

Skjelving og hjertebank av litium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få dette i kraftigere grad enn "fin håndtremor" av Lithionit? Jeg sliter med hjertebank og skjelving/kribling i kroppen. Venstrehånda er det verst med, og det plager meg fordi jeg nå har problemer med å spille både gitar og piano. Hobbyer som er veldig viktige for meg. Jeg er ikke redd når dette oppstår, det blir ikke utløst av noe spesielt heller. Ofte har jeg inntrykk av at det dukker opp kort tid etter medisininntak. Jeg tar nå 2x42+2x42mg. Tatt dette i litt over en uke, fordi serumnivå på 42+2x42 var akkurat 0,5. Synes liksom dette har vært litt verre siste uka..Men det er rart at jeg føler det mestuttalt på venstresida. Likevl kribler det i hele kroppen, og jeg har store vansker med å sitte i ro. Vival demper sjkjelvingen, omen hjertebanken måå jeg finne meg i.

Det skal sis at jeg har litt jernmangel, men jeg tror ikke det skulle være alvorlig nok til å forårsake alt dette. Jeg tar jerntilskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...