Gjest J31! Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Vil bare si at det er det som er så utrolig slitsomt med å slite psykisk. Den evige kampen for å bare få til "vanlige" rutiner. Jeg pleier å starte dagen med en treningsøkt. De dagene jeg gjør det er jeg ekstremt mye mer produktivt enn de dagene jeg ikke gjør det.Så har jeg også erfart at det er det å komme i gang som er det aller vanskeligste. Så da er det bare å bite tennene sammen å gjøre det. Nå har ikke jeg barn så det går kun utover meg selv når jeg synker ned i passivitetens mur.Barn sier en ofte at de får ikke lov til å surfe på nett eller se tv før de har ryddet rommet sitt etc. En kan faktisk lage samme type regler for seg selv. Jeg synes denne tråden er litt misvisende. Barna kommer hjem til blåst hus så og si hver dag. De finner meg sjelden på sofaen. Jeg gjør slik som Glimtipper gjør. Hver dag er en kamp om å holde ut. Jeg bruker sannsynlivis mye krefter på det. Ja, det er slitsomt å være psyk. Unner ingen å bli det. 0 Siter
Gjest gakken den andre Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 ''Bruner du kotelettene i steikepanne først? Kan jeg bruke sånne med bortskåret bein eller bør de være med (kanskje har noe å si for å sette smaken)? Er det nok med bare 30 minutter i ildfast form i stekeovnen? Lager du saus i kaserolle for seg og heller den over den ildfaste forma når den tas ut av ovnen?'' Ja, de blir gjerne bedre om en steker de litt først, men en trenger ikke gjøre det. Jeg bruker med bein, for de er billige til dette bruket. Å steke med ben på panna funker ikke så bra for meg. Ja, jeg synes 30 min holder bra. Man ser det i grunnen på koteletten, og jeg har muligens nærmere 200 grader på min ovn. Lager sausen for seg selv, og tar på etter eget ønske. At middagen lages av seg selv etter at den er i ovenen, er det kjekke med denne. Det er en billig middag også. Hakk gjerne opp litt purreløk og sleng ned på panna også. Takk for svar Gjett hva jeg skal lage til middag i morgen?! ;-D 0 Siter
Gjest gakken den andre Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Jeg angrer meg for at jeg luftet dette. Det var dumt. Håper vi kan glemme det hele :-) Hvorfor det? Syns det var en smart ting å gjøre jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.