Orio Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er glad for støtten jeg fikk her inne forrige uke, da alt var helt svart. Det overrasket meg at jeg fikk så mye støtte og så mange positive tilbakemeldinger, og ikke bare fra de som holder til her inne på psykiatri, men også fra andre. Jeg må kanskje innrømme overfor meg selv at jeg beveger meg en del utenfor tryggheten her inne. Ting er langt fra rosenrødt, men jeg har fått tilbake håpet om bedre dager. Håpet gir meg styrke til å kjempe videre. 0 Siter
Axcia Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Det er virkelig godt å høre at du ser lyset nå! :-) 0 Siter
Gjest bedre tider Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Kjempeflott, orion. Jeg har alltid hatt veldig stor tro på deg. Vil bare si det. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Godt å høre at ting er litt bedre! Ble bekymret over det du skrev sist Lykke til:) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Hei orio, godt å høre fra deg, og at du har det bedre :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.