Gå til innhold

hei viktig!

Gjest hypokonder fyren

Anbefalte innlegg

Gjest hypokonder fyren
Skrevet

hei jeg har vært kvalm i noen dager i noen timer veit du hva det er? på kvelden, jeg har ikke spist noe særlig i noen dager bare 1 2 eller 3 måltider om dagen og jeg har ikke tat noe vitaminer på noen dager + at det som er kanskje pyskisk er at jeg putsta inn røyken fra en røykbombe av kno3 og sukker men har vært hos øre hals og skjeket det lungekapasitet og sånt men dem fant ingenting alt virket normalt og slimhinnene er normale så er jo hele tiden redd for den gangen jeg pusta inn røyken også når jeg har kjemitimer på skolen da slår pysken til jeg blirs svimel og tungpusta så det er nok pysken og jeg veit ikke om det går an og få fikset dete det er veldig sremende hvarfall det som skjedde da jeg lagde røykbomba men røykbomba den lagde jeg for 1 år siden og er fremdeles redd jeg hvar på skolen da svetet jeg og ble helt hema fordi jeg var så redd men kvalmen jeg er bare kvalm det er litt skremende

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...