Gå til innhold

Til nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skulle ønske jeg fikk en forklaring rundt dette med at du ønsker at jeg skal bruke fast nick.

Jeg vet jo at du mener det har med historien å gjøre. Men hvorfor skulle evt svar bli annerledes til meg, enn til andre?

Jeg mener - alle får svar utifra de opplysningene man gir og spørsmålet man stiller?

Jeg blir litt trist av det, fordi jeg er usikker på om man forstår hvor hardt jeg faktisk har stått/står på for å komme meg dit jeg er i dag og videre. Jeg gjør ikke dette for moro skyld liksom. Og jeg var fast bestemt på å gjøre noen endringer.

Det følger jo mye styr med meg.. Og jeg ønsker ikke å utsette andre for det en gang til.

Hvis spørsmålet er upassende, håper jeg det blir slettet.

(Jeg har lurt på helt siden du skrev det).

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

7

• hidi, the scorpion

4

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest velger et annet nick nå, uten å spør om lov!! SELVSAGT!!!!
Skrevet

Jeg forstår deg godt. Og blir irritert på disse bedreviterene som irettesetter deg, og sier at "nå må du legge bort pc'en" osv. Hva i alle dager er det de inbiller seg? Hva tror de at de er?? Hva skjer inni menneskers hode når de tillater seg å umyndiggjøre og snakke så utrolig nedlatende til en person som faktisk _prøver_????

At du i perioder har sterkere "grublerier" skyldes vel ting du har opplevd, som tar lang tid å bearbeide. En sånn "uvirkelighetsfølelse" som også gjerne oppstår i perioder, er noe de fleste ikke forstår seg på, og psykeliggjør det raskt. Kun de som har opplevd sterke traumer på kroppen, vet hva det går ut på i årene etterpå, og hvordan det kjennes.

Jeg tror dessuten at så godt som 3/4 av "befolkningen" på DOL bruker anonymt nick når de vil ha en objektiv uttalelse på ting, som de ikke vil ha relatert til seg selv. At både NHD og andre DOL'ere går ut og ber J31 holde seg til sitt faste nick er rett og slett diskriminering. Skam dere!!

Du har min støtte, J31. Alle har vi feil og mangler. Men jeg tør påstå at du er et mye bedre menneske enn gjennomsnittet. Opp med hodet, og stå på.

Skrevet

Det er kanskje fordi du har misbrukt forumet tidligere og NHD ønsker å følge med på hvordan det går framover, uten å måtte sjekke opp alle anonyme nick.

Ikke noe mer å gruble på :)

Skrevet

Jeg tror ikke du skal ta dette så personlig.

Noen av brukerne på akkurat Psykiatri er her i årevis, det blir ikke som om man tilfeldigvis dumper innom et av de andre forumene med fagperson, stiller et spørsmål om noe man lider av akkurat der og da, og så aldri kommer igjen mer. Det er ikke så vanskelig å forstå at en fagperson ønsker å bruke alt h*n vet om en fast bruker, ikke bare det som kommer fram i noen få linjer, når h*n skal svare.

Hvis du - eller noen av de andre - skifter nick hele tiden, må de ansvarlige her sjekke om det er en fast bruker hver gang de synes de kjenner igjen et eller annet. Jeg vet ikke hvor tungvint det er, men det blir jo litt unødvendig.

Jeg tror ikke anmodningen har noe som helst å gjøre med at du ikke blir anerkjent for prosessen du har vært gjennom eller noe sånt. Den sammenhengen klarer jeg ikke å se. Ikke lag noe stort utav det.

Gjest beatrica
Skrevet

Jeg lurer på hva du _egentlig_ spør etter med alle innleggene dine her på psyk. forum. Det virker som om du finner utallige unnskyldninger for å skrive noe her. Hva er det du _egentlig_ vil ved å skrive her?

Skrevet

Jeg tror ikke du skal ta dette så personlig.

Noen av brukerne på akkurat Psykiatri er her i årevis, det blir ikke som om man tilfeldigvis dumper innom et av de andre forumene med fagperson, stiller et spørsmål om noe man lider av akkurat der og da, og så aldri kommer igjen mer. Det er ikke så vanskelig å forstå at en fagperson ønsker å bruke alt h*n vet om en fast bruker, ikke bare det som kommer fram i noen få linjer, når h*n skal svare.

Hvis du - eller noen av de andre - skifter nick hele tiden, må de ansvarlige her sjekke om det er en fast bruker hver gang de synes de kjenner igjen et eller annet. Jeg vet ikke hvor tungvint det er, men det blir jo litt unødvendig.

Jeg tror ikke anmodningen har noe som helst å gjøre med at du ikke blir anerkjent for prosessen du har vært gjennom eller noe sånt. Den sammenhengen klarer jeg ikke å se. Ikke lag noe stort utav det.

Neida, tenkte ikke å gjøre noe stort utav det, jeg bare spurte - fordi jeg har stussa over det :-)

Skrevet

Jeg lurer på hva du _egentlig_ spør etter med alle innleggene dine her på psyk. forum. Det virker som om du finner utallige unnskyldninger for å skrive noe her. Hva er det du _egentlig_ vil ved å skrive her?

Det er ingen bak tanker eller andre grunner til mine spørsmål.

Skrevet

Det er kanskje fordi du har misbrukt forumet tidligere og NHD ønsker å følge med på hvordan det går framover, uten å måtte sjekke opp alle anonyme nick.

Ikke noe mer å gruble på :)

Jeg var innstilt på å ikke misbruke forumet mer. Derfor ønsket jeg å beskytte meg med anonymt nick.

Gjest firepile
Skrevet

Jeg var innstilt på å ikke misbruke forumet mer. Derfor ønsket jeg å beskytte meg med anonymt nick.

Den logikken skjønte jeg ikke helt...

Gjest undrende leser
Skrevet

Here we go again....Det er meget tydelig at DOL psykiatri forum ikke er godt for deg, men enkelte lærer visst aldri...

Du har ikke ork å lage middag til ungene dine, men å sitte her inne tidlig og seint går greit...

Skrevet

Here we go again....Det er meget tydelig at DOL psykiatri forum ikke er godt for deg, men enkelte lærer visst aldri...

Du har ikke ork å lage middag til ungene dine, men å sitte her inne tidlig og seint går greit...

Skikkelig tøft å kritisere andre under anonymt nick...

og før du svarer: Jada, du bruker selvfølgelig ikke noe fast nick...

Gjest Ikkefastnicknåheller
Skrevet

Skikkelig tøft å kritisere andre under anonymt nick...

og før du svarer: Jada, du bruker selvfølgelig ikke noe fast nick...

Jeg er ikke "undrende leser", men jeg skjønner ikke hvorfor du sliter sånn med det faktum at flere av oss ikke _har_ fast nick?

Skrevet

Jeg er ikke "undrende leser", men jeg skjønner ikke hvorfor du sliter sånn med det faktum at flere av oss ikke _har_ fast nick?

Jeg sliter med å forstå hvorfor disse "ikke-faste-nickene" dukker opp når noen kritiseres...

Skrevet

Jeg sliter med å forstå hvorfor disse "ikke-faste-nickene" dukker opp når noen kritiseres...

De dukker ikke bare opp når det er noe som skal kritiseres, men det er kanskje bare da du registrerer dem? Hvis du kikker på tråder i flere forum, vil du se at også ikke-faste-nick svarer i andre tråder også.

Noen av oss ønsker ikke å bygge opp en gjenkjennende profil her inne, og jeg forstår ikke helt hvorfor dere med fast nick ikke kan godta det.

Skrevet

De dukker ikke bare opp når det er noe som skal kritiseres, men det er kanskje bare da du registrerer dem? Hvis du kikker på tråder i flere forum, vil du se at også ikke-faste-nick svarer i andre tråder også.

Noen av oss ønsker ikke å bygge opp en gjenkjennende profil her inne, og jeg forstår ikke helt hvorfor dere med fast nick ikke kan godta det.

Jeg godtar det, for all del - men da synes jeg fortsatt at man kunne la være å kritisere personer, kanskje spesielt visse personer som er en tanke såre i utgangspunktet...

Skrevet

Jeg godtar det, for all del - men da synes jeg fortsatt at man kunne la være å kritisere personer, kanskje spesielt visse personer som er en tanke såre i utgangspunktet...

''men da synes jeg fortsatt at man kunne la være å kritisere personer''

Det bør vel være en god leveregel uansett, men jeg kan ikke se at det skal være forskjell på fast og "løse" nick på et nettsted.

Skrevet

Det bør vel være en god leveregel uansett, men jeg kan ikke se at det skal være forskjell på fast og "løse" nick på et nettsted.

Det har i hvert fall det i dette tilfellet, og hvis du er her såpass så skjønner du hva jeg mener...

Skrevet

Det har i hvert fall det i dette tilfellet, og hvis du er her såpass så skjønner du hva jeg mener...

Skrevet

Kan du ikke bare være anonym hvis du vil da?

Er vel ikke noen regel som sier at man MÅ ha fast nick,eller er du unntaket?

De samme reglene bør gjelde alle,ellers blir det for dumt. Grunnen til at de vil at du skal bruke fast nick, er vel at da kan de vite at det er deg,og velge om de vil svare DEG. Men om du vil ha seriøse svar,lønner det seg for deg å skrive anonymt.

Skrevet

Kan du ikke bare være anonym hvis du vil da?

Er vel ikke noen regel som sier at man MÅ ha fast nick,eller er du unntaket?

De samme reglene bør gjelde alle,ellers blir det for dumt. Grunnen til at de vil at du skal bruke fast nick, er vel at da kan de vite at det er deg,og velge om de vil svare DEG. Men om du vil ha seriøse svar,lønner det seg for deg å skrive anonymt.

Ja, jeg har grunn til å tro at det er årsaken. Hadde vært bedre om de sa det rett ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...