Gjest J31! Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Uff jeg ser at noe av dette med at jeg aksepterer å ikke spørre mer om dette med nick er med i tråden under. Det var faktisk ikke meningen på den måten at jeg skulle spørre om akkurat det. Beklager håper du skjønner hva jeg mener. Det ble med fordi jeg beskrev det hele fra A til Å. Så det handler ikke om den biten. Ps. Jeg får ikke lagt dette under mitt innlegg under. 0 Siter
Gjest Krumeluren Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Dette var nok nettopp dette du ble oppfordret til ikke å gjøre. Jeg ser at du forsøker å forklare nhd og andre hvorfor ting blir som det blir for deg. Får litt vondt av deg fordi du ikke klarer å se at det er akkuratt dette som gang på gang skaper problemer for deg her inne på dol. Noen ganger gjør man best i å tie og godta, selv om man ikke forstår hvorfor det er slik. 0 Siter
Gjest mitt råd Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Skal du være her inne må du nok lære deg til å la ting ligge. Det vil ikke ta lang tid før en ny utestengelse hvis du fortsetter slik. Så ønsker du å bli her, må du følge rådene selv om det frustrere deg at du ikke forstår. La det ligge, gå videre, og konsentrer deg om de daglige gjøremål, vær på andre forum. Du har ikke noe valg her slik det er blitt presentert for deg. Du kan ikke fortsette slik som før jul uten at det snart blir ny utestengelse. Selv om du kanskje ikke ser det selv, er du på vei dit nå. Så her er det enkelt. 1)La ting ligge, bli her. 2)Fortsette i det sporet du har begynt på og ikke bli her. Jeg håper du blir her på andre forum, deltar på en positiv måte rundt løst og fast og følger mitt råd. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Dette var nok nettopp dette du ble oppfordret til ikke å gjøre. Jeg ser at du forsøker å forklare nhd og andre hvorfor ting blir som det blir for deg. Får litt vondt av deg fordi du ikke klarer å se at det er akkuratt dette som gang på gang skaper problemer for deg her inne på dol. Noen ganger gjør man best i å tie og godta, selv om man ikke forstår hvorfor det er slik. Nei, det hadde ikke med det å gjøre. Det hadde med at jeg fikk innsikt i noe svært viktig for meg. Det er så komplisert at hvis jeg skal begynne å forklare det nærmere så blir det bare rot. Dette vil få "konsekvenser" også for dol - dvs bruke psyk.forum i en betydelig mindre grad. Men hvis du har rett og jeg er på bær tur, så aksepterer jeg at jeg blir utestengt ut året. Ellers må du gjerne tro hva du vil. 0 Siter
Gjest mitt råd Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Nei, det hadde ikke med det å gjøre. Det hadde med at jeg fikk innsikt i noe svært viktig for meg. Det er så komplisert at hvis jeg skal begynne å forklare det nærmere så blir det bare rot. Dette vil få "konsekvenser" også for dol - dvs bruke psyk.forum i en betydelig mindre grad. Men hvis du har rett og jeg er på bær tur, så aksepterer jeg at jeg blir utestengt ut året. Ellers må du gjerne tro hva du vil. Innsikt betyr at en har forstått noe og kan slå seg til ro. Bære det på innsiden selv. Da trenger en ikke ytterligere bekreftelser gang på gang. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Skal du være her inne må du nok lære deg til å la ting ligge. Det vil ikke ta lang tid før en ny utestengelse hvis du fortsetter slik. Så ønsker du å bli her, må du følge rådene selv om det frustrere deg at du ikke forstår. La det ligge, gå videre, og konsentrer deg om de daglige gjøremål, vær på andre forum. Du har ikke noe valg her slik det er blitt presentert for deg. Du kan ikke fortsette slik som før jul uten at det snart blir ny utestengelse. Selv om du kanskje ikke ser det selv, er du på vei dit nå. Så her er det enkelt. 1)La ting ligge, bli her. 2)Fortsette i det sporet du har begynt på og ikke bli her. Jeg håper du blir her på andre forum, deltar på en positiv måte rundt løst og fast og følger mitt råd. Ser at jeg skulle ventet med å skrive innlegget Jeg tenkte overhodet ikke over at det kunne tolkes slik, for det var ikke mitt fokus og mål i hele tatt. 0 Siter
Gjest Krumeluren Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Nei, det hadde ikke med det å gjøre. Det hadde med at jeg fikk innsikt i noe svært viktig for meg. Det er så komplisert at hvis jeg skal begynne å forklare det nærmere så blir det bare rot. Dette vil få "konsekvenser" også for dol - dvs bruke psyk.forum i en betydelig mindre grad. Men hvis du har rett og jeg er på bær tur, så aksepterer jeg at jeg blir utestengt ut året. Ellers må du gjerne tro hva du vil. Det handler neppe om hva jeg tror eller ikke. Du snakker om små konsekvenser for dolbruken. Du fikk klar beskjed om at dette måtte du godta. noe du også gjorde. Du blir forklart hvorfor og at det eneste svaret som er ønskelig er at du aksepterte eller ikke. Altså, innlegget du minuttet etterpå skrev er ikke en del av avtalen du akkuratt inngikk. Akseptere uten å komme med yttligere innlegg og spørsmål og forklaringer rundt samme tema. Men lurer vel på om jeg spretter en ball mot en mur her 0 Siter
Gjest gakken den andre Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Innsikt betyr at en har forstått noe og kan slå seg til ro. Bære det på innsiden selv. Da trenger en ikke ytterligere bekreftelser gang på gang. Det syns jeg var en fin oppklaring. 0 Siter
Gjest inif Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Viktig?? For hvem? Kun deg, vil jeg tro. En merkelig overskrift. Hvorfor må du forstå alt NHD skriver til deg? Og hvorfor må dine tanker om dette, som bare angår deg, postes på et forum? Kjøp deg gjerne en dagbok å skrive i, det hjelper mange. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Skal du være her inne må du nok lære deg til å la ting ligge. Det vil ikke ta lang tid før en ny utestengelse hvis du fortsetter slik. Så ønsker du å bli her, må du følge rådene selv om det frustrere deg at du ikke forstår. La det ligge, gå videre, og konsentrer deg om de daglige gjøremål, vær på andre forum. Du har ikke noe valg her slik det er blitt presentert for deg. Du kan ikke fortsette slik som før jul uten at det snart blir ny utestengelse. Selv om du kanskje ikke ser det selv, er du på vei dit nå. Så her er det enkelt. 1)La ting ligge, bli her. 2)Fortsette i det sporet du har begynt på og ikke bli her. Jeg håper du blir her på andre forum, deltar på en positiv måte rundt løst og fast og følger mitt råd. Ville bare si til deg at jeg har tenkt på det du har skrevet. Jeg tror jeg skjønner hva du mener, og vil derfor takke for råd og for forklaring (før jeg evt blir utestengt..). 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Ville bare si til deg at jeg har tenkt på det du har skrevet. Jeg tror jeg skjønner hva du mener, og vil derfor takke for råd og for forklaring (før jeg evt blir utestengt..). Så bra da;) Vi vil beholde deg på forumet, vet du;)) Bruk av din erfaring, så hjelper du mange! 0 Siter
Gjest kia77 Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Viktig?? For hvem? Kun deg, vil jeg tro. En merkelig overskrift. Hvorfor må du forstå alt NHD skriver til deg? Og hvorfor må dine tanker om dette, som bare angår deg, postes på et forum? Kjøp deg gjerne en dagbok å skrive i, det hjelper mange. Så hjertens enig!! Dette blir virkelig bare for dumt.... 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Så bra da;) Vi vil beholde deg på forumet, vet du;)) Bruk av din erfaring, så hjelper du mange! :-) Og takk til deg også faktisk, for hadde det ikke vært for innleggene dine i går, er det ikke sikkert jeg hadde "våkna". :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Så hjertens enig!! Dette blir virkelig bare for dumt.... Å jada du, jeg tenkte da på det da jeg leste det. Men det gjelder jo også andre brukere, ikke bare han. Følte meg veldig flau da jeg leste det faktisk. Men gjort er gjort. 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Ville bare si til deg at jeg har tenkt på det du har skrevet. Jeg tror jeg skjønner hva du mener, og vil derfor takke for råd og for forklaring (før jeg evt blir utestengt..). Kan du ikke bare slutte å poste alle disse grubletrådene dine da, og fortsette slik du gjør å andres tråder - så slipper du jo å bli utestengt? Hvorfor skjønner du ikke dette? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Kan du ikke bare slutte å poste alle disse grubletrådene dine da, og fortsette slik du gjør å andres tråder - så slipper du jo å bli utestengt? Hvorfor skjønner du ikke dette? Eh.. Det var jo bl.a det jeg ga tilbakemelding på.. 0 Siter
Gjest hukommelse Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Eh.. Det var jo bl.a det jeg ga tilbakemelding på.. Men du har glemt at du ikke trenger å takke for, eller kommentere for den del, alle svarene du får? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Men du har glemt at du ikke trenger å takke for, eller kommentere for den del, alle svarene du får? ''Men du har glemt at du ikke trenger å takke for, eller kommentere for den del, alle svarene du får?'' Det må hun da få lov til! Ærlig talt:( Jeg setter pris på hennes tilbakemeldinger! 0 Siter
Gjest minmeninger Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Kan du ikke bare slutte å poste alle disse grubletrådene dine da, og fortsette slik du gjør å andres tråder - så slipper du jo å bli utestengt? Hvorfor skjønner du ikke dette? Hennes avhengighet er helt og holdent av NHD og ikke forumet i seg selv. Det er hans oppmerksomhet hun vil og skal ha. Det er ikke det spor vanskelig å forstå at hun ikke er her for å ta del i andres tråder og hverdagsligheter. Alt handler om NHD, det andre er et skalkeskjul, dessverre for hennes del.....Jeg tror den eneste måten hun virkelig kan få hjelp på er at hun utestenges herfra. Kanskje hjelper ikke det heller, da flytter hun et annet sted og bygger opp et tilsvarende avhengighetsforhold av en eller annen autoritetsperson. Triste greier.... 0 Siter
natolars Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Hei! Jeg har fulgt innleggene dine over lang tid nå, men har ikke tenkt å komme med noen moralpreken. Alt som burde sies har blitt sagt. Derimot har jeg et lite tips. Jeg har vært på DOL i snart ni år nå og psykforumet har vært til stor hjelp for meg. Men "Åpent Forum" har vært til minst like stor hjelp. Det finnes massevis av diskusjoner der man kan delta i, både alvorlige og de litt mindre alvorlige. Engasjér deg der! Der kan du også kanskje få litt trening i å bli litt mindre "unnvikende". Det er veldig viktig å ikke dvele ved alt som er ille. Vær på "Åpent" og ha det litt moro! Det funket for meg. Det er ikke sikkert det funker for deg, men du har ingenting å tape på å prøve. :-) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.