Gå til innhold

Kjeder meg lei og lei

Gjest frustrert arbeidstaker

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert arbeidstaker
Skrevet

Er deprimert og likegyldig. Lurer på om det kan ha noe med å gjøre at jeg har så lite å gjøre på jobb. Har mast om mere å gjøre, og fått beskjed om å markulere, rydde o.s.v... Nå er jeg ferdig med alt dette og må mase igjen. Blir sittendes å surfe på nettet, og så får jeg kommentarer for det. Dagene går så tregt. Tror dere dette kan være grunnen til at jeg er blit så lei?

Før min nåværende jobb, hadde jeg en jobb som var ganske krevende. Den ene dagen var aldri lik den andre, men etter 5 år møtte jeg veggen og orket ikke mer. Jobben jeg har nå, har jeg hatt i et år. Hovedoppgaven min er å ta meg av sentrabordet og lønnsutbertaling. Men i 70 prosent av tiden har jeg ingenting å gjøre, og har virkelig brukt fantasien.

Da jeg takke ja til jobben snakket legen om midlertidig uføretrygd. Men jeg valgte å starte i 65 prosent stilling, og noe som er ekstra surt er at jeg "tjente" dobbelt så mye da jeg ikke jobbet og mottok trygd. Siden jeg nå jobber mer enn 50 prosent får jeg verken arbeidsledighetstrygd, attføring, rehabilitering eller noe, og regninene begynner nå å vokse meg over hodet. Greier rett og slett ikke de faste utgiftene.

Samtidig går jeg i behandling alle fridagene mine, og ikke muligheter til å jobbe mer uten å måtte slutte i terapi.

Det som uansett er positivt med jobben er at jeg kommermeg ut blant folk og har mange kjekke kollegaer.

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...