Gå til innhold

V-økn-slutte m medisin el tiltak+se an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Startet opp med lithionit 1. Juil - 09. Har tildels til min store overaskelse gått opp 10 kg, fra 62kg-72kg. Har vært klar over at jeg har lagt meg litt ut, men ikke så mye.

Blodtrykket har i samme periode økt fra 120/70 til 138/88 (målt under rolige omstendigheter begge gangene.

Jeg har ikke opplevelse av å ha vann i kroppen.

MEN; Medisinen virker bra på psyken, og jeg har klart å begynne å studere, og jeg føler at jeg har forutsetningene på min side til å klare det. Jeg har også endelig "tatt mot til meg" og begynt med ballspill igjen. Så selv om jeg ikke er optimalt frisk så har funksjonsnivået gjevnt over steget betraktelig.

SPØRSMÅL: Kan jeg prøve å sette inn tiltak og se om jeg kan snu dette, eller må jeg bytte medisin snarest?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...