kathrina1365381129 Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Første medisinen jeg prøvde var efexor og jeg ble veldig kvalm og uvel av den. Så slutta med den etter syv dager fordi det var sommerferie og legen skulle ut i ferie, derfor begynte jeg på ny etter sommerferien med cipralex. Og nå har jeg lyst til å prøve efexor på nytt. Men tror du at hvis den gir meg bivirkniner at den da kan ha effekt?. Og at hvis man ikke får bivirkniner ha ikke effekt. fordi jeg har prøvd ca. ti forskjellige antideppressivia og antipsykotika men virka ikke. Og jeg fikk omtrent ingen bivirkniner av de medisinene. Bare av efexor. og nå lurer jeg på om hvis man får bivirkninger at den kan ha effekt. Og at hvis man ikke får bivirkninger ikke ha effekt. stemmer dette? Eller er jeg helt på bærtur.? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Du er ikke på bærtur. Det er en viss sammeneheng i dette, men sikkert ikke så bastant som du formulerer det. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Dette er ikke noe svar på det du spør om. Men som bruker av Efexor i 7 år med svært god virkning, vil jeg bare si til deg at jeg ved både i oppstarten og de ganger jeg har økt dosen opplevde bivirkninger som varte i kanskje en mnd. Men det var verdt det. Bare et tips :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.