Gå til innhold

sted for å kjøpe bind på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter febrilsk etter et Always bind som heter Maxi Normal. Det hender noen butikker har det, og da hamstrer jeg, men nå har jeg ikke fått tak i det på lenge. De har bare disse ultra-bidene, som tar mindre plass i butikkhyllene. Er det noen som aner om det finnes noen nettsted som selger slike produkter?

Skrevet

Har du sjekka nettsiden deres?

Har du snakka med noen av de ansatte på butikken du har handla det, spurt hvorfor de ikke tar det inn, eller om de kan ta det inn? Evt kan du spørre om de kan ta inn en kartong som du kan kjøpe? Jeg tror det skal være mulig å få til?

Skrevet

Har du sjekka nettsiden deres?

Har du snakka med noen av de ansatte på butikken du har handla det, spurt hvorfor de ikke tar det inn, eller om de kan ta det inn? Evt kan du spørre om de kan ta inn en kartong som du kan kjøpe? Jeg tror det skal være mulig å få til?

Jeg har sjekket nettsidene ja, der er det ikke noe hjelp å få. Å høre i en av butikkene jeg handler i har jeg ikke tenkt på, det var ikke dumt, det kan jeg gjøre :-) Takk for tipset!

Skrevet

Jeg har sjekket nettsidene ja, der er det ikke noe hjelp å få. Å høre i en av butikkene jeg handler i har jeg ikke tenkt på, det var ikke dumt, det kan jeg gjøre :-) Takk for tipset!

Bare hyggelig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...