Gå til innhold

naken

Gjest tea marie

Anbefalte innlegg

Gjest tea marie
Skrevet

hei!! jeg liker ikke at kjæresten min ser meg naken og jeg mister lysten når klærne faller, men jeg faker da.hvordan skal jeg fortelle han det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjenner jo ikke kjæresten din og hvordan han er som person, men jeg synes uansett du bør fortelle ham det. Du må tenke på ditt eget beste. Slik jeg forstår det tenner du på kjæresten din, men har problemer i forhold til din egen kropp. Klarer du å formidle det til ham, vil dette etter all sannsynlighet gå bra.

Det går jo an å ha sex med nesten alle klærne på, så dere kan jo begynne der. Når/hvis du etterhvert føler deg tryggere kan du fjerne ett ekstra plagg og se hvordan det går. Ta deg god tid og forklar at du må få bestemme når/hvis et plagg skal fjernes.. Er han en god kjæreste, så vil han godta det.

Jeg er ingen ekspert på dette området, men det var bare mine tanker om saken. :-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...