Gjest tea marie Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 hei!! jeg liker ikke at kjæresten min ser meg naken og jeg mister lysten når klærne faller, men jeg faker da.hvordan skal jeg fortelle han det??? 0 Siter
natolars Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Hei! Jeg kjenner jo ikke kjæresten din og hvordan han er som person, men jeg synes uansett du bør fortelle ham det. Du må tenke på ditt eget beste. Slik jeg forstår det tenner du på kjæresten din, men har problemer i forhold til din egen kropp. Klarer du å formidle det til ham, vil dette etter all sannsynlighet gå bra. Det går jo an å ha sex med nesten alle klærne på, så dere kan jo begynne der. Når/hvis du etterhvert føler deg tryggere kan du fjerne ett ekstra plagg og se hvordan det går. Ta deg god tid og forklar at du må få bestemme når/hvis et plagg skal fjernes.. Er han en god kjæreste, så vil han godta det. Jeg er ingen ekspert på dette området, men det var bare mine tanker om saken. :-) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.