Gå til innhold

NHD/vet du noe om slikt?

Gjest Husker ikke livet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ikke huske noe særlig fra bardommen?

Jeg husker veldig lite men har lyst å huske,det er jo livet mitt. Er det noe jeg kan gjøre for å huske?

Og hvorfor husker jeg så lite?

Kan huske jeg satt på rommet mitt,ønsket at Gud skulle putte sjel i dukkene mine slik at de ble levende. Kan huske jeg snakket til Universet,ba dem komme å hente meg fordi jeg ikke hørte hjemme på jorden. Lengtet alltid tilbake,til dit jeg var før jeg ble født. Ellers er det lite jeg husker fra hverdagen,bortsett fra at jeg ikke likte meg der. Har i dag et godt forhold til foreldrene mine,og er glad i dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest individuelt
Skrevet

Jeg tror dette varierer veldig fra person til person. Jeg og mine ungdommer husker lite, min mann husker nesten alt.

Skrevet

Jeg tror dette varierer veldig fra person til person. Jeg og mine ungdommer husker lite, min mann husker nesten alt.

Da er det vel mer vanlig enn jeg trodde å ikke huske,tenker på folk som skriver bok om livet sitt. De husker jo utrolig mye,og så mange detaljer da. Har tenkt på om hypnose kan hjelpe,men er skeptisk til det.

Skrevet

Da er det vel mer vanlig enn jeg trodde å ikke huske,tenker på folk som skriver bok om livet sitt. De husker jo utrolig mye,og så mange detaljer da. Har tenkt på om hypnose kan hjelpe,men er skeptisk til det.

Det er utrolig mye jeg ikke husker av livet mitt også. Mens en jevngammel bror husker så og si alt.

Sånn for å dele min egen erfaring :-)

Skrevet

Det er utrolig mye jeg ikke husker av livet mitt også. Mens en jevngammel bror husker så og si alt.

Sånn for å dele min egen erfaring :-)

Med det er irriterende da,selv om det er vanlig. Er jo som man ikke har en bardom, når mesteparten er visket ut. Lurer på hvorfor det er slik hos folk...

Skrevet

har du schizofreni eller depresjon idag?

Vet ikke hva jeg har eller ikke har lenger.

Skrevet

Vet ikke hva jeg har eller ikke har lenger.

Det svaret tar jeg som et nei:)

Skrevet

Det svaret tar jeg som et nei:)

Ja gjør det :)

Men eks psykologen min lurte på om jeg hadde schizofreni,hadde schizotyp da + ytterligere flere diagnoser. Tviler på meg selv,er vel det verste man kan gjøre. Vet ikke om det er evner eller sykdom...slitsomt! Men finner vel ut av det etterhvert,bare føler jeg har ventet på svaret hele livet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ved å se på bilder og/snakke med barndomsvenner kan mange minner komme tilbake.

Skrevet

Ved å se på bilder og/snakke med barndomsvenner kan mange minner komme tilbake.

Har sett på bilder,det er ikke så mange...men jeg husker ikke fordet. Og bardomsvenner har fortalt om ting jeg har gjort,likevel husker jeg ikke det. En synsk dame sa jeg satt ofte i min egen verden,snakket med noen selv om ingen var der,da måtte jeg le. Spurte min mor om det,og det stemte sa hun,tok lang tid før de fikk kontakt med meg. Har også tatt regresjon,men da fikk jeg heller ingenting opp,bare triste følelser. Det er som om det ikke var meg som var i kroppen når jeg var liten,som om jeg inntok kroppen da den ble tenåring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...