Gjest Palle Peder Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 I høst fikk jeg et klaustrofobisk anfall i teatersalen. Munnen fyltes med spytt, jeg fikk problemer med å svelge og satt slik til at det var vanskelig å komme ut så jeg ble sittende og lide. Etter dette har jeg fått problemer med spyttkjertlene som produserer mengder av spytt hver gang tankene ikke ledes i anndre retninger. Jeg har lidd av dtte i snart 3 måneder. jeg blir hemmet sosialt, har problemer med å snakke i forsamlinger, og i andre sosiale sammenhnger. Hva gjør jeg? 0 Siter
serenity777 Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Går du på noen medisiner? Trillafon kan feks øke spyttsekresjonen, og noen medisner kan gi dysphagi (vansker med å svelge). Dessuten er det mange som har angst for å svelge. 0 Siter
Tonette Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Du spør, hva gjør jeg? Svaret har du allerede svart. ....lede tankene i andre retninger... Det kan du gjøre ved å sjekke om du puster. Selvfølgelig puster du, men i det øyeblikket du sjekker, så slutter du å tenke og blir tilstedeværende i kroppen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.