Gå til innhold

Overgrep

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei, jeg ble har blitt voldtatt i over et år nå! Å jeg vet ikke hvem disse mennen er, jeg blir ofte slått. Jeg har ikke fortallt dette til noen ennda. Problemet er det at jeg ikke vet hvor jeg kan få hjelp, eller hvordan jeg skal greie å gå frem med dette? Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ut fra at dette er reelt? I så fall må du gjøre noe med situasjonen umiddelbart.

Du kan ringe nærmeste krisesenter. De kan forhåpentligvis veilede deg videre.

Eller kanskje Røde Kors- telefonen for barn og ungdom, man-fre, 14.00-20.00, 800 33 321, hvis du er ung?

Betro deg til noen, bestill for eksempel en time hos legen og fortell alt sammen der. Fortell det til en vennninne, mor, kollega som kan følge deg hvis du trenger det. Du kan også gå å snakke med politiet, da er det sikkert godt med følge.

Fortell det i hvertfall til noen. Å skrive her kan være en start.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er politiet som hjelper deg ut av dette. Ta kontakt med dem i dag.

Fastlegen kan hjelpe deg med de helsemessige skadene.

Gjest kinelle
Skrevet

Tror de fleste legevakter har voldtekstmottak. Der de både kan hjelpe deg med de fysiske skadene, undersøke deg og sikre spor. Samtidig som du får noen å snakke med.som også kan si noe om hvordan du kan gå frem for å få hjelp og komme ut av dette.

Gjest Trist nå
Skrevet

Voldtatt i over ett år? Er det en som står deg nær som har gjort de grufulle handlingene?

Skrevet

Voldtatt i over ett år? Er det en som står deg nær som har gjort de grufulle handlingene?

Jeg vet ikke hvem disse mennen er! : (

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...