Gå til innhold

Visum

Gjest Spent på det

Anbefalte innlegg

Gjest Spent på det
Skrevet

Skal sannsynligvis på tur til USA til sommeren. Må man møte opp i ambassaden for å få Turistvisum, eller kan man "bestille" det over telefon og få det til sendt i posten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene. :-) Du får en såkalt "visa-waiver" ved å gå inn på ambassadens nettside og fylle ut endel opplysninger om deg selv og reisen du skal på, senest 3 døgn før du skal reise.

Og så må du ha maskinlesbart pass.

Gjest Spent på det
Skrevet

Ingen av delene. :-) Du får en såkalt "visa-waiver" ved å gå inn på ambassadens nettside og fylle ut endel opplysninger om deg selv og reisen du skal på, senest 3 døgn før du skal reise.

Og så må du ha maskinlesbart pass.

Tusen takk! Hva koster det? Må jeg evt. ha nytt pass da? Mitt er 4 år gammelt.

Skrevet

Det koster ikke noe. :-) Hvis passet ditt er 4 år siden så er jeg temmelig sikker på at det er av den siste typen, som er gyldig for innreise til USA.

Gjest Spent på det
Skrevet

Det koster ikke noe. :-) Hvis passet ditt er 4 år siden så er jeg temmelig sikker på at det er av den siste typen, som er gyldig for innreise til USA.

Så bra:) Ha en fin dag.

Skrevet

For å være helt sikker så kan du ta med deg passet og få det sjekket hos politiet. Kjedelig hvis du står på avreisedagen og passet er feil

Gjest Spent på det
Skrevet

For å være helt sikker så kan du ta med deg passet og få det sjekket hos politiet. Kjedelig hvis du står på avreisedagen og passet er feil

Tenkte den tanken jeg også, så jeg skal gjøre det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...