Gå til innhold

smerter i kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest Jente16år
Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 16 år som har en del plager i kroppen. Jeg har smerter som kommer og går, men er ikke sterke når dem kommer. Men er nok til å bekymre seg og kjenne at det ikke er normalt. Jeg har hatt vondt i ryggen, brystet, magen og i underlivet. Det jeg plages mest med er underlivet. Jeg har vondt på begge sidene i underlivet, og mot midten. Utfloden min er veldig tynn. Jeg har ikke vondt i selve kjeden, og menstrasjonen er regelmessig og normal. Disse plagene har pågått i flere måneder. Jeg har ikke så bra psykisk og er en del deprimert... Jeg har også vært hos legen og målt blodtrykket mitt og tatt noen blodprøver - der er det normalt. Jeg trener og spiser riktig, og føler meg ikke kvalm, slapp eller trøtt om dagen... Men hva kan dette være? Kan det komme av hvordan jeg har det psykisk? Håper virkelig at jeg får svar tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke lege, men jeg tror uansett dette ville være vanskelig å si noe særlig om utifra det du skriver. Anbefaler deg en tur tilbake til legen jeg. Fortell at du er deprimert så du kan få hjelp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...