Gå til innhold

Magesmerter

Anbefalte innlegg

Gjest Kjarven
Skrevet

Jente 21. Jeg har forholdsvis sterke mens-lignende magesmerter hver dag. Ingen bestemt plass egentlig, men som regel i nedre del av magen. Har hatt det sånn i flere mnd nå, og den siste tiden har det også begynt å komme en vond lukt av skjeden, i tilegg til kvalme og oppkast og at jeg føler at kroppslukten min generelt har endret seg. Legen har sagt at jeg har lave proteinverdier og jeg får blåmerker som varer i flere uker av ingenting. Legen min sa han trodde det kunne være et magevirus, men jeg blir urolig når jeg får så mange andre symptomer. Har alt dette noen sammenheng og hva kan være grunnen til magesmertene mine? Spiser normalt og trener jevnlig. Har en bmi på ca 23. Jeg røyker mye hasj hver dag, men har ikke turt å si dette til legen, men kan det ha en sammenheng med symptomene mine? Går jevnlig til psykolog for å få hjelp med rusproblemet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig viktig at du forteller alt til legen din så han kan hjelpe deg best mulig.. Hvorfor tør du ikke si det? Kjenner psykologen din til det? Kan du ta det opp med han at du ikke tør si det?

God bedring :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...