bibben Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Er det typisk at schizofrene har mer behov for ro og "harmoni" enn andre? At hjernen oftere må hvile seg? At det fortere blir "too much" for å si det slik. Jeg innbilder meg at jeg blir fortere sliten i hodet enn andre jeg kjenner. Dertil er jeg ofte plaget med hodepine (mer enn hver annen dag). Er dette "normalt" for schizofrene? 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Hvis du har schizofreni så er det nok vanlig :-) 0 Siter
Gjest Har det som deg Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 ''Er det typisk at schizofrene har mer behov for ro og "harmoni" enn andre? At hjernen oftere må hvile seg? At det fortere blir "too much" for å si det slik.'' Ja jeg er veldig sånn. Trenger mye hvile. Kan ikke se på TV eller høre radio det blir for slitsomt. Men hodepine er jeg lite plaget med. Har du stressfaktorer i livet ditt som kan være årsaken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.