Gjest blåbærpai Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har ei venninne som nylig har født. Før svangerskapet gikk hun på Zoloft mot sine tvangstanker og klarte seg bra. Hun sluttet med Zoloft da hun ble gravid og har senere bare blitt verre og verre. Psykologen hennes mener hun ikke kan bruke AD fordi hun ammer Jeg syns det er så vondt å se henne slik Spørsmål: Kan man bruke Zoloft når man ammer uten at det skader ungen? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Å være mor er så mye mer enn amming. Mor må få lov å være frisk og ha det bra. Dersom dette innebærer medisiner som går over i morsmelken, så må mors helse gå foran amming. Ærlig talt. Barn overlever fint på morsmelkerstatning med en frisk og god mor, fremfor morsmelk og en syk mor som ikke har det bra. 0 Siter
Gjest blåbærpai Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Å være mor er så mye mer enn amming. Mor må få lov å være frisk og ha det bra. Dersom dette innebærer medisiner som går over i morsmelken, så må mors helse gå foran amming. Ærlig talt. Barn overlever fint på morsmelkerstatning med en frisk og god mor, fremfor morsmelk og en syk mor som ikke har det bra. ja det er det jeg mener og 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det går utmerket å både bruke Zoloft og amme :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.