Gjest gal av PMS Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hva fungerer best når en er kjempepremenstruell, grusomt irritabel og føler at en holder på å klikke eller bryte sammen i gråt? Hva kan jeg ta for å holde ut? Har tenkt til å prøve ut et nytt p-pillemerke men må ha noe i mellomtiden, eller hvis det ikke fungerer. 0 Siter
Gjest vanndrivende Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vanndrivende. Gynekologen min sier det er en sammenheng mellom væske i kroppen og overstimulering av nerver (som helt klart ikke burde ha vært stimulert . Så jeg har fått vanndrivende som jeg tar 10 dager før forventet mens for å unngå å videreutvikle monsteret i meg en gang i måneden. 0 Siter
Gjest PMS monster Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vanndrivende. Gynekologen min sier det er en sammenheng mellom væske i kroppen og overstimulering av nerver (som helt klart ikke burde ha vært stimulert . Så jeg har fått vanndrivende som jeg tar 10 dager før forventet mens for å unngå å videreutvikle monsteret i meg en gang i måneden. Det har jeg også fått, men væskebalansen min sliter litt med dette.. Har litt problemer med at jeg får masse væske etterpå. Dessuten er jeg litt sånn for tiden, at pms-monsteret i meg ikke fosvinner når det skal, men blir værende. Frustrerende.. 0 Siter
Gjest AdneX Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Naturlig progesteronkrem som smøres på huden to ggr daglig i de 14 siste dagene av menssyklus. Lages på apoteket ved Ullevål sykehus. Du trenger resept. http://www.futhark.no/Progesteron.aspx 0 Siter
frosken Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det har jeg også fått, men væskebalansen min sliter litt med dette.. Har litt problemer med at jeg får masse væske etterpå. Dessuten er jeg litt sånn for tiden, at pms-monsteret i meg ikke fosvinner når det skal, men blir værende. Frustrerende.. ''Dessuten er jeg litt sånn for tiden, at pms-monsteret i meg ikke fosvinner når det skal, men blir værende'' Er du da sikker på at det er et pms-monster? Og er du sikker på at medisiner er løsningen? 0 Siter
Gjest PMS monster Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 ''Dessuten er jeg litt sånn for tiden, at pms-monsteret i meg ikke fosvinner når det skal, men blir værende'' Er du da sikker på at det er et pms-monster? Og er du sikker på at medisiner er løsningen? Nei.. Men er åpen for forslag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.