Gå til innhold

Råd ang nick på dol (nhd)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har krøpet en stund og vært i tvil om å spørre men velger nå å hoppe i det:

Jeg har jo blotta sjelen min kan man si.. Ikke at jeg angrer på det, men "problemet" er hvorvidt det er så lurt av meg å fortsette med samme nick nå som jeg har "bosatt" meg på andre forum.. Det var i utgangspunktet ikke meningen..

Jeg har jo sett deg gå inn i tråder på Åpent og advart - sist gang i en "bli kjent tråd".

Men jeg er særdeles usikker da jeg synes det er greit å ha et fast. Hva ville du rådet meg til? Er det grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

Stans fokuset på egen person og egne problemer, så vil nok snart DOL-folket forbinde deg med noe annet :-)

Skrevet

Stans fokuset på egen person og egne problemer, så vil nok snart DOL-folket forbinde deg med noe annet :-)

Hm ja.. Det var meningen også. Men det er sant som du sier, det har jeg faktisk ikke tenkt på :-)

Gjest hva med litt selvstendighet
Skrevet

Kanskje du skal begynne å spørre nhd om hva du skal ha til middag også? Eller om når du skal legge deg hver kveld. Eller om du skal kjøpe rød eller blå genser.

Viktig å aldri gjøre noen ting uten først å ha spurt nhd!

Skrevet

Kanskje du skal begynne å spørre nhd om hva du skal ha til middag også? Eller om når du skal legge deg hver kveld. Eller om du skal kjøpe rød eller blå genser.

1. Jeg skrev jeg var usikker på om jeg skulle (tørre å) spørre.

2. Jeg ble fornøyd med svaret jeg fikk av Elextra, fordi jeg overhode ikke har tenkt på det (selv om jeg har tenkt på temaet en stund).

3. Pga punkt 2 trenger jeg ikke svar fra andre nhd eller andre.

Gjest ja, tenk selv!
Skrevet

He he, dette var det beste svaret på lenge!!

Gjest nhd og Gud
Skrevet

He he, dette var det beste svaret på lenge!!

Du må huske på at nhd er Gud for enkelte her inne...

"Du skal ikke ha andre guder enn nhd "

Skrevet

1. Jeg skrev jeg var usikker på om jeg skulle (tørre å) spørre.

2. Jeg ble fornøyd med svaret jeg fikk av Elextra, fordi jeg overhode ikke har tenkt på det (selv om jeg har tenkt på temaet en stund).

3. Pga punkt 2 trenger jeg ikke svar fra andre nhd eller andre.

''Pga punkt 2 trenger jeg ikke svar fra andre nhd eller andre'' Da syns jeg du skal prøve å lære én ting til i dag:

Ikke post trivielle hverdagsproblemer (som feks hvorvidt du skal skifte nick) på psykiatri, og ikke be nhd om svar i overskriften din.

Andre (her: Elextra) kan gi deg like gode svar som psykiateren på sånne hverdagsdilemmaer, og det er dette Åpent er ment for.

Greier du det? :)

Skrevet

''Pga punkt 2 trenger jeg ikke svar fra andre nhd eller andre'' Da syns jeg du skal prøve å lære én ting til i dag:

Ikke post trivielle hverdagsproblemer (som feks hvorvidt du skal skifte nick) på psykiatri, og ikke be nhd om svar i overskriften din.

Andre (her: Elextra) kan gi deg like gode svar som psykiateren på sånne hverdagsdilemmaer, og det er dette Åpent er ment for.

Greier du det? :)

Jeg la det der først. Ble fryktelig usikker, spurte derfor her og tenkte kanskje han hadde noen gode råd i og med at han har advart andre mot å gjøre "det og det". For jeg har tenkt på dette siden jeg kom tilbake og begynte å delta "sosialt".

:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå må du gi deg kjære deg før du ender opp med å spørre Nhd om du skal ha bunad eller ikke på 17.mai. Det er like før det går ned på nivået nå.

Gjest efexora
Skrevet

''Viktig å aldri gjøre noen ting uten først å ha spurt nhd!''

Det var et godt råd! Tror det ville vært bra for meg å lytte mer til han. Kanskje han kan fortelle meg om jeg bør kjøpe mild eller medium tacosaus til pastaen?

Gjest høstløv
Skrevet

Nå må du gi deg kjære deg før du ender opp med å spørre Nhd om du skal ha bunad eller ikke på 17.mai. Det er like før det går ned på nivået nå.

Hadde spørsmålene bare vært så intelligente så hadde det vært interessant.

Men å lage spørsmål på spørsmål om det samme gnål, om et nick, det må en være meget intelligent for å kunne klare.

Skrevet

Det er dette forumet (psykriatri) du har misbrukt og vært utestengt fra, så det er her du bør fortsatt ha ditt venlige nick. Dette fordi NHD vil følge med at du ikke misbruker det igjen (slik han skrev til deg)

På andre forum vil jeg tro du kan bruke hvilket nick du vil.

Skrevet

Jeg la det der først. Ble fryktelig usikker, spurte derfor her og tenkte kanskje han hadde noen gode råd i og med at han har advart andre mot å gjøre "det og det". For jeg har tenkt på dette siden jeg kom tilbake og begynte å delta "sosialt".

:-)

Da lærte du en annen ting. Er du i det minste (1%) usikker på om dette er noe du bør poste her på psykriatri, bør du tenke deg om en gang til. Dette pga din historie her. Er du usikker - post det på et annet forum, eller la vær.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Noen av de svarene du har fått her viser at du bør bruke et annet (fast) nick på abdre forum enn psykiatri. Da slipper du å få sånne unødvendig spydige svar som du har fått om at du skal spørre nhd om du skal bruke bunad til 17. mai.

Av og til er det godt å få starte med blanke ark uten at folk kjenner bakgrunnen din. En sånn situasjon er du i nå. Så meng deg med oss andre med et nytt nick :)

På psykiatri er det derimot best at du fortsatt bruker J31.

Gjest Elextra
Skrevet

Noen av de svarene du har fått her viser at du bør bruke et annet (fast) nick på abdre forum enn psykiatri. Da slipper du å få sånne unødvendig spydige svar som du har fått om at du skal spørre nhd om du skal bruke bunad til 17. mai.

Av og til er det godt å få starte med blanke ark uten at folk kjenner bakgrunnen din. En sånn situasjon er du i nå. Så meng deg med oss andre med et nytt nick :)

Enig i mye av det du sier, men ser for meg at det fort kan bli støy i form av spekulasjon i om det er hun som skriver (slik det ofte blir). Sånn sett er det kanskje like greit å være åpen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Enig i mye av det du sier, men ser for meg at det fort kan bli støy i form av spekulasjon i om det er hun som skriver (slik det ofte blir). Sånn sett er det kanskje like greit å være åpen.

Hun kan jo prøve med nytt nick, og skulle de spekulasjonene komme (håper det ikke slår til!) så går det an å stå frem da.

En smart måte å bytte nick på er å kjøre med to nick en stund, så det ikke blir så åpenbart når skiftet skjer.

Det vet jeg om folk som med hell har gjort tidligere.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Da slipper du å få sånne unødvendig spydige svar som du har fått om at du skal spørre nhd om du skal bruke bunad til 17. mai''

Hun kjenner meg nå tror jeg og vet jeg er ærlig og tar nok ikke dette svaret så tungt. Så spydig var det vel ikke. Håper hun velger å le av det heller. Hun får også ros av meg når det er på sin plass.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Da slipper du å få sånne unødvendig spydige svar som du har fått om at du skal spørre nhd om du skal bruke bunad til 17. mai''

Hun kjenner meg nå tror jeg og vet jeg er ærlig og tar nok ikke dette svaret så tungt. Så spydig var det vel ikke. Håper hun velger å le av det heller. Hun får også ros av meg når det er på sin plass.

Jeg vet ikke noe om hva slags forhold det er mellom dere eller hva slags tone dere har. Sett utenfra var det et unødvendig og spydig svar.

Skrevet

Jeg vet ikke noe om hva slags forhold det er mellom dere eller hva slags tone dere har. Sett utenfra var det et unødvendig og spydig svar.

Enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...