Gå til innhold

Råd ang nick på dol (nhd)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Viktig å aldri gjøre noen ting uten først å ha spurt nhd!''

Det var et godt råd! Tror det ville vært bra for meg å lytte mer til han. Kanskje han kan fortelle meg om jeg bør kjøpe mild eller medium tacosaus til pastaen?

Mobbingen lenge leve. At dere er voksne mennesker er vanskelig å forestille seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobbingen lenge leve. At dere er voksne mennesker er vanskelig å forestille seg.

Enig :(

Ble lei meg over noen av svarene her - og i tillegg sier hun jo selv i et svar (ganske tidlig) at hun syntes hun hadde fått et OK svar (fra Elextra, tro?), og ikke trengte noe mer fra nhd.

J31 - om du leser dette - det er flere som liker deg her - og synes synd på deg når du har det vondt, enn de som lirer av seg dritt! :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå må du gi deg kjære deg før du ender opp med å spørre Nhd om du skal ha bunad eller ikke på 17.mai. Det er like før det går ned på nivået nå.

''Nå må du gi deg kjære deg før du ender opp med å spørre Nhd om du skal ha bunad eller ikke på 17.mai. Det er like før det går ned på nivået nå.''

Dvs det nivået du er på nå...(

Skrevet

Enig i mye av det du sier, men ser for meg at det fort kan bli støy i form av spekulasjon i om det er hun som skriver (slik det ofte blir). Sånn sett er det kanskje like greit å være åpen.

''men ser for meg at det fort kan bli støy i form av spekulasjon i om det er hun som skriver (slik det ofte blir). ''

Ja, det har man jo sett for flere her, både en av dem som svarer i denne tråden og enkelte andre - jeg skjønner ikke hvorfor det er så utrolig viktig å "avsløre" hvem som ligger bak et engangsnick.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg vet ikke noe om hva slags forhold det er mellom dere eller hva slags tone dere har. Sett utenfra var det et unødvendig og spydig svar.

ok

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Enig i mye av det du sier, men ser for meg at det fort kan bli støy i form av spekulasjon i om det er hun som skriver (slik det ofte blir). Sånn sett er det kanskje like greit å være åpen.

''Enig i mye av det du sier, men ser for meg at det fort kan bli støy i form av spekulasjon i om det er hun som skriver (slik det ofte blir). Sånn sett er det kanskje like greit å være åpen''

Outing er ikke lov og hvis det skjer bør webmaster slette.

Skrevet

Jeg la det der først. Ble fryktelig usikker, spurte derfor her og tenkte kanskje han hadde noen gode råd i og med at han har advart andre mot å gjøre "det og det". For jeg har tenkt på dette siden jeg kom tilbake og begynte å delta "sosialt".

:-)

''Jeg la det der først.'' Da syns jeg du skal lære deg å stole på magefølelsen din, for den er i såfall slettes ikke så dum. Klem til deg ;-)

Skrevet

Du må vel være eldre enn 31, nå? Det har vel gått noen år? Hva med "J35!"?

Hehe, dagens beste kommentar :)

Skrevet

Hehe, dagens beste kommentar :)

Døh - jeg blir ikke eldre enn 31, så det så! :-)

Skrevet

Da får det heller bli J29

;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Sunn livsstil:)))

Skrevet

''Jeg la det der først.'' Da syns jeg du skal lære deg å stole på magefølelsen din, for den er i såfall slettes ikke så dum. Klem til deg ;-)

Skal prøve på det :-)

Takker for forslag og gode ord til dere i dag :-)

Skrevet

Du må vel være eldre enn 31, nå? Det har vel gått noen år? Hva med "J35!"?

Kunne da ha byttet bokstav med det samme og blitt G35.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

DET savner jeg nå på Havre knekkebrød:-)

Skrevet

DET savner jeg nå på Havre knekkebrød:-)

Du har ikke hatt besøk fra gamlelandet i jula altså? :-)

Skrevet

*flirer*

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du har ikke hatt besøk fra gamlelandet i jula altså? :-)

Ikke i jula, men nå nettopp. Jeg hadde to ønsker, men glemte brunost.

Vi får besøk igjen om 2 dager og jeg har 2 ønsker nå også så langt. Denne gangen Gilde grillpølser og svinekoteletter. Den må da pakkes godt inn og merkes som sau, he he:-)

Jeg må ringe om den brunosten i morgen:-)

Skrevet

Ikke i jula, men nå nettopp. Jeg hadde to ønsker, men glemte brunost.

Vi får besøk igjen om 2 dager og jeg har 2 ønsker nå også så langt. Denne gangen Gilde grillpølser og svinekoteletter. Den må da pakkes godt inn og merkes som sau, he he:-)

Jeg må ringe om den brunosten i morgen:-)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...