Gå til innhold

Oppstart Cipralex

Gjest Fremtiden gjelder

Anbefalte innlegg

Gjest Fremtiden gjelder
Skrevet

Hei. Jeg har tidligere brukt Seroxat i ca. 6 år mot angst og panikkangst. Jeg brukte en tablett daglig ( 20 mg), og i 2008 bestemte jeg for å trappe ned. Jeg brukte svært lang tid på nedtrappingen, ca 9 måneder, og tok på slutten 1/4 tablett. Etter noen måneder uten, begynte jeg å bli urolig igjen og prøvde å starte på igjen med 1/2 tablett daglig. Dette gikk ganske dårlig.Jeg ble veldig anspent, søvnløs i flere uker og fikk tvangstanker, og kuttet ut etter noen dager. I og med reaksjonen foreslo legen min Cipralex som et alternativ, men jeg er veldig redd for å få samme reaksjon igjen ( Jeg fikk ikke denne reaksjonen ved første gangs oppstart). Jeg er klar over at symptomene de første ukene kan forsterkes, men min reaksjon var meget ille og gjorde alt verre. Nå har det gått 2 måneder siden jeg prøvde meg, og tilstanden har blitt litt bedre. Jeg er veldig usikker på om jeg skal prøvde meg på medisin igjen, og jeg lurer på hva min reaksjon skyldes og om en annen type AD kan løse dette? Er det mulig at jeg må starte på en enda lavere dose enn jeg gjorde?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...