ussen Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Er det mulig og overføre all energi man har over til et annet menneske? Og på den måten overta den annens depresjon, dårlige selvbilde? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nei, det er ikke mulig. 0 Siter
Gjest ayas Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 De som bor sammen med alvorlig psykisk syke opplever nok ofte at de blir tappet for energi på grunn av samboerens atferd. Men at den energien blir tappet på den psykisk syke som et slags drivstoff er nok et fenomen som hører hjemme i science fiction-filmer. 0 Siter
ussen Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Skrevet 26. januar 2010 Kansje litt upresist sagt, men det jeg mente var at man bruker så mye energi på et menneske at man tapper seg selv for krefter. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Kansje litt upresist sagt, men det jeg mente var at man bruker så mye energi på et menneske at man tapper seg selv for krefter. Det er fullt mulig :-) 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Åja,det er mulig. Jeg tror det er bra for en selv,å være sammen med friske og positive folk. da får man påfyll,rundt syke og negative folk blir man tappet og syk selv til slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.