Gjest atypikum Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Kan rastløshet,det å måtte gjøre noe hele tiden, ikke greie å finne noen ro, være en bivirkning av AP (trilafon)? Er det noe som kan gjøre med dette? 0 Siter
serenity777 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det er en veldig vanlig og plagsom bivirkning. Tror det kalles ataksi. De nyere APsom feks zyprexa girikke så ofte denne bivirkningen. 0 Siter
Gjest atypikum Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det er en veldig vanlig og plagsom bivirkning. Tror det kalles ataksi. De nyere APsom feks zyprexa girikke så ofte denne bivirkningen. Takk for svar :-). Finnes det ikke noe "motgift"? 0 Siter
Gjest atypikum Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Det er en veldig vanlig og plagsom bivirkning. Tror det kalles ataksi. De nyere APsom feks zyprexa girikke så ofte denne bivirkningen. Er dette noe som pleier å gå over etter en stund? Vet du noe om det? Man kan holde ut mye om man vet at ting blir bedre etterhvert. Akkurat nå ser jeg ikke for meg at jeg kan bruke denne medisinen lengre. Holder på å bli sprø. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Det kan være akatisi som er en bivirkning. Vanskelig å forklare, men ved akatisi er uroen i kroppen. Urolig psyke er noe annet. 0 Siter
Gjest atypikum Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Det kan være akatisi som er en bivirkning. Vanskelig å forklare, men ved akatisi er uroen i kroppen. Urolig psyke er noe annet. Ja, denne uroen sitter i kroppen liksom. Er det en "startbivirkning" som pleier å gå over? Finnes det noe som virker i mot dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.