AnnaSara Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg bare lurer på om du kommer med flere innlegg under dette emnet....eller anser du det som avsluttet? Takk for det du har skrevet hittil :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Fortsettelse kommer. Kanskje allerede i kveld. Jeg drøyer ting litt slik at folk kan ta en ting av gangen. 0 Siter
Gjest isklar Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Fortsettelse kommer. Kanskje allerede i kveld. Jeg drøyer ting litt slik at folk kan ta en ting av gangen. Skiturer og fjellturer var som medisin mot angst, men depresjon tar fra motivasjonen dessverre. Håper jeg får igjen gløden til å ta på fjellskiene, lage sine egne skispor og stå på toppen et fjell. 0 Siter
bibben Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Fortsettelse kommer. Kanskje allerede i kveld. Jeg drøyer ting litt slik at folk kan ta en ting av gangen. Jeg følger også med på dine råd og tanker omkring dette med livsstilsendring og vektreduksjon, noe som også er relevant for meg. Ville bare takke så langt. Ha en god dag ) 0 Siter
Maximia Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Fortsettelse kommer. Kanskje allerede i kveld. Jeg drøyer ting litt slik at folk kan ta en ting av gangen. Jeg følger også med på tråden din og tror det er en del av oss. Fint at du samler alle trådene dine på et sted, da er det lettere å følge med. Etterhvert som tiden går blir tråden vanskeligere å finne, så kanskje du kunne ha flyttet alle innleggene dine til siste innlegg hver gang du skriver så det blir lettere å finne igjen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Jeg følger også med på tråden din og tror det er en del av oss. Fint at du samler alle trådene dine på et sted, da er det lettere å følge med. Etterhvert som tiden går blir tråden vanskeligere å finne, så kanskje du kunne ha flyttet alle innleggene dine til siste innlegg hver gang du skriver så det blir lettere å finne igjen. For å slippe å lete dem fram her inne hver gang kan man jo bare klippe og lime NHDs innlegg inn i Word f.eks. ) 0 Siter
Maximia Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 For å slippe å lete dem fram her inne hver gang kan man jo bare klippe og lime NHDs innlegg inn i Word f.eks. ) Ja,ja, men enda lettere om han gjør det;-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Del (4) - den daglige kosten, kommer først i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.