Gå til innhold

Sunn livsstil NHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om du kommer med flere innlegg under dette emnet....eller anser du det som avsluttet?

Takk for det du har skrevet hittil :-)

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fortsettelse kommer. Kanskje allerede i kveld.

Jeg drøyer ting litt slik at folk kan ta en ting av gangen.

Skrevet

Skiturer og fjellturer var som medisin mot angst, men depresjon tar fra motivasjonen dessverre. Håper jeg får igjen gløden til å ta på fjellskiene, lage sine egne skispor og stå på toppen et fjell.

Skrevet

Jeg følger også med på dine råd og tanker omkring dette med livsstilsendring og vektreduksjon, noe som også er relevant for meg.

Ville bare takke så langt.

Ha en god dag :o)

Skrevet

Jeg følger også med på tråden din og tror det er en del av oss. Fint at du samler alle trådene dine på et sted, da er det lettere å følge med. Etterhvert som tiden går blir tråden vanskeligere å finne, så kanskje du kunne ha flyttet alle innleggene dine til siste innlegg hver gang du skriver så det blir lettere å finne igjen.

Skrevet

Jeg følger også med på tråden din og tror det er en del av oss. Fint at du samler alle trådene dine på et sted, da er det lettere å følge med. Etterhvert som tiden går blir tråden vanskeligere å finne, så kanskje du kunne ha flyttet alle innleggene dine til siste innlegg hver gang du skriver så det blir lettere å finne igjen.

For å slippe å lete dem fram her inne hver gang kan man jo bare klippe og lime NHDs innlegg inn i Word f.eks. :o)

Skrevet

For å slippe å lete dem fram her inne hver gang kan man jo bare klippe og lime NHDs innlegg inn i Word f.eks. :o)

Ja,ja, men enda lettere om han gjør det;-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Del (4) - den daglige kosten, kommer først i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...