Gå til innhold

Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt lamictal i fire måneder nå (400mg) etter diagnosen F32 ble endret til F31.8. Kuttet på egen hånd(cold-turkey) ut rivotril 1 mg daglig, og vival 5 mg etter to års bruk . Det som gjenstår er sovetabletter, søvnen har bedret seg også- men ikke nok til å ta knekken på søvnproblemer jeg har hatt hele livet.

Medisiner pleier å komme med fordeler og ulemper, men jeg har ikke opplevet noe negativt. Er lamictal så bra, eller har jeg bare vært heldig?

Vektøkning hvordan står lamictal der? Vanskelig å vurdere, sliter fortsatt med remeron/tolvon kiloene.

Det beste med å være uten benzo er at man slipper å være redd for at jeg må bytte psykiater eller at det sier stopp for piller av en eller annen årsak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener (og erfarer) Lamictal er bra (300 mg) mht stemningsleie. Har heller ikke lagt merke til vekt økning etter at jeg startet med den for snart 2 år siden.

Min erfaring da :-)

Skrevet

Jeg mener (og erfarer) Lamictal er bra (300 mg) mht stemningsleie. Har heller ikke lagt merke til vekt økning etter at jeg startet med den for snart 2 år siden.

Min erfaring da :-)

Takk J31! Godt å høre at den ikke ga vektøkning og at den var bre for stemningsleiet ditt. Ha en god kveld:)

Skrevet

Takk J31! Godt å høre at den ikke ga vektøkning og at den var bre for stemningsleiet ditt. Ha en god kveld:)

Lykke til videre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...