Gå til innhold

Voldtekt i soevne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skriver til deg fordi jeg tenker at ting som skjer i soevne faller inn under psykologien. Jeg er en 34 aar gammel mann som er paa ferie i utlandet, og jeg lurer paa om jeg kan ha blitt voldtatt i soevne. Grunnen er noe braak/lyder jeg vaaknet av midt paa natten (hoertes ut som noen gikk ut eller inn doeren til rommet mitt), kombinert med at jeg har foelt meg litt saar nedentil (analt) de par dagene etterpaa. Jeg har tatt blodproeve for aa se om jeg kan ha blitt dopet ned, men sov bare fra ca 02.15 til 03.40 da jeg braavaaknet av lydene. Etterpaa fikk jeg den gufne ideen og foelelsen av at noe kunne ha skjedd. Spoersmaalene: 1. Er det mulig at noe slikt kan ha skjedd, naar jeg vaakner av (de moderat hoeye/hoeye) lydene saapass kort tid etter? 2. Fins det midler/metoder for aa gjoere slike ting mot folk (midler med kort virkning/hypnose e.l.), uten at det avdekkes midler/stoffer i blodproeven (tatt 18 t senere) og uten at man foeler seg spesielt svimeslaatt etterpaa? (likevel sov jeg daarlig og var veldig trett dagen etterpaa) 3. Hvis det har skjedd noe, hva er sjansen for aa finne ut av det ut fra undersoekelser av kroppen? PS Jeg hadde tatt 3 oel og en brus paa utesteder (over to-tre timer), men la ikke merke til at noen fulgte etter meg. Paa forhaand takk.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg mener at det er nærmest utelukket at du er blitt voldtatt.

Et ufrivillig samleie vil sannsynligvis gjøre ekstremt vodt. Hvorfor våknet du ikke av det, men av lyder?

Jeg antar også at du etterpå ville følt langt mer enn ubehag om du var blitt voldtatt.

Skrevet

Anal voldtekt i søvne og ikke våkne av annet enn noen høye lyder? Neppe. Da hadde du i så fall vært så dopa at du ikke hadde vært i nærheten av å høre lydene heller...

Skrevet

Et ufrivillig samleie vil sannsynligvis gjøre ekstremt vodt. Hvorfor våknet du ikke av det, men av lyder?

Jeg antar også at du etterpå ville følt langt mer enn ubehag om du var blitt voldtatt.

Takk for svarene. Jeg tenkte ogsaa at man under normale omstendigheter ville vaaknet, men begynte aa lure paa om f eks hypnose kunne foere til at noen kunne gjoere med deg hva de ville uten at du vaaknet. Jeg har faatt time hos legen paa tirsdag, og vil spoerre om saarheten/den brennende foelelsen (som var verst dagen etter, men saarheten er fortsatt der 2,5 doegn etter) kan komme av noe annet. Hele problemstillingen hoeres sikkert spekulativ ut, men jeg har faktisk ikke faatt fred for disse tankene etter natt til torsdag. Jeg foelte en frykt da jeg vaaknet den natten som fortsatt sitter i.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk for svarene. Jeg tenkte ogsaa at man under normale omstendigheter ville vaaknet, men begynte aa lure paa om f eks hypnose kunne foere til at noen kunne gjoere med deg hva de ville uten at du vaaknet. Jeg har faatt time hos legen paa tirsdag, og vil spoerre om saarheten/den brennende foelelsen (som var verst dagen etter, men saarheten er fortsatt der 2,5 doegn etter) kan komme av noe annet. Hele problemstillingen hoeres sikkert spekulativ ut, men jeg har faktisk ikke faatt fred for disse tankene etter natt til torsdag. Jeg foelte en frykt da jeg vaaknet den natten som fortsatt sitter i.

Jeg er redd du har fått det som kalles "en fiks ide".

Gjest 7årsialibbia
Skrevet

Gjelder det samme om man har et ufrivillig vaginalt samleie, og man er overstadig beruset?

Jeg våknet naken i ei seng, og husker bare glimt av taxisjåføren som er over meg, mensj eg gråter, og så husker jeg at jeg ligger naken i sengen og han står i døråpningen og ser på meg...

Hadde fått i meg hjemmebrent.

men hadde ikke vondt dagen etter, selv om jeg undret noe veldig...

er det helt sikkert han ikke har voldtatt meg?

det er ikke normalt at taxisjåfører kler passasjerer naken fordi om de er overstadig fulle...

men kanskje jeg var så klikk at jeg kledde av meg selv, mens jeg gråt, men fatter ikke hvorfor jeg skulle gjøre noe sånt.

Pleide bare legge meg med klærne på om jeg var full jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...