Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest migueline

Jeg oppfattet det ikke som at mrxx truet med outing, men at vedkommende måtte passe seg så hun ikke outet seg selv eller at noen andre ble så irriterte at de gjorde det.

Jeg kan neppe tenke meg at noen trodde at jeg ville skrive fullt navn og adresse her på dol.

Hvis noen blir så irrriterte at de ikke styrer seg så har de et stort problem. Har du tenkt å forsvare dem da, eller bare mrxx?

Jeg kan neppe tenke meg at noen trodde at jeg ville skrive fullt navn og adresse her på dol.

Hvis noen blir så irrriterte at de ikke styrer seg så har de et stort problem. Har du tenkt å forsvare dem da, eller bare mrxx?

mrxx hadde overhode ikke til hensikt å oute deg! Men man kan oute seg på andre måter enn å skrive fullt navn og adresse da. Mange opplysninger og f.eks. et lite bosted kan føre til at en del plutselig vet hvem du er f.eks.

Gjest migueline

mrxx hadde overhode ikke til hensikt å oute deg! Men man kan oute seg på andre måter enn å skrive fullt navn og adresse da. Mange opplysninger og f.eks. et lite bosted kan føre til at en del plutselig vet hvem du er f.eks.

Jeg tror jeg skrev til mrxx at jeg ikke var redd for at han skulle oute meg, men hvordan kan du være så sikker på det? Diskuterer dere bak senen om hensiktene med det dere skriver?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...