Gå til innhold

Trusler om outing fra mrxx


Sør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, hvis det er en trussel om outing så er det ikke ok.

Jeg oppfattet det ikke som at mrxx truet med outing, men at vedkommende måtte passe seg så hun ikke outet seg selv eller at noen andre ble så irriterte at de gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest migueline

Nei, hvis det er en trussel om outing så er det ikke ok.

Det er bra å vite at outing er ikke akseptert. Det har skjedd før uten at dere reagerte og skapte en del problemer for meg.

I dette tilfellet bryr jeg meg ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest migueline

Jeg oppfattet det ikke som at mrxx truet med outing, men at vedkommende måtte passe seg så hun ikke outet seg selv eller at noen andre ble så irriterte at de gjorde det.

Jeg kan neppe tenke meg at noen trodde at jeg ville skrive fullt navn og adresse her på dol.

Hvis noen blir så irrriterte at de ikke styrer seg så har de et stort problem. Har du tenkt å forsvare dem da, eller bare mrxx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest migueline

Det er ikke lenge siden en tråd ble slettet hvor jeg ble harselert med. Jeg antar at det er den mrxx refererer til. Jeg er enig i at det han skriver er dumt, men det gjør meg ingenting.

Takk for støtten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan neppe tenke meg at noen trodde at jeg ville skrive fullt navn og adresse her på dol.

Hvis noen blir så irrriterte at de ikke styrer seg så har de et stort problem. Har du tenkt å forsvare dem da, eller bare mrxx?

mrxx hadde overhode ikke til hensikt å oute deg! Men man kan oute seg på andre måter enn å skrive fullt navn og adresse da. Mange opplysninger og f.eks. et lite bosted kan føre til at en del plutselig vet hvem du er f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest migueline

mrxx hadde overhode ikke til hensikt å oute deg! Men man kan oute seg på andre måter enn å skrive fullt navn og adresse da. Mange opplysninger og f.eks. et lite bosted kan føre til at en del plutselig vet hvem du er f.eks.

Jeg tror jeg skrev til mrxx at jeg ikke var redd for at han skulle oute meg, men hvordan kan du være så sikker på det? Diskuterer dere bak senen om hensiktene med det dere skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en trussel, det var et tips fra mrxx.

Akkurat:-) Jeg har aldri outet noen her inne og jeg løper aldri til webbis for det minste heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet det ikke som at mrxx truet med outing, men at vedkommende måtte passe seg så hun ikke outet seg selv eller at noen andre ble så irriterte at de gjorde det.

Ikke alle er like glup som deg Lillemus:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva betyr "outing" da?

Seriøst spørsmål fra

Røpe identiteten til noen andre.

F.eks. hvis jeg vet hvem du er, og bruker navnet ditt eller linker til en artikkel der det er bilde av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Røpe identiteten til noen andre.

F.eks. hvis jeg vet hvem du er, og bruker navnet ditt eller linker til en artikkel der det er bilde av deg.

Ok, takk for svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar. :-)

...og i denne sammenhengen kan det også bety å si "Jaså, mener du det, Katt-ja" hvis jeg har skrevet et innlegg med nytt nick eller et engangsnick (nettopp for ikke å bli linket til mitt vanlige nick)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva betyr "outing" da?

Seriøst spørsmål fra

Outing = at noen (eller en selv) avslører hvem du er i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outing = at noen (eller en selv) avslører hvem du er i det virkelige liv.

Ikke bare det - det kan også bety at man avslører hvilket kjent nick som ligger bak et engangsnick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...