Gå til innhold

NHD: "Sinnsyke priser"

Anbefalte innlegg

Skrevet

En butikk i nærheten annonserer med "sinnsyke priser" - kanskje disse trenger en diagnose, og medisinering?

;-)

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker disse sinnsyke prisene, jeg :-)

Hvis de diagnostiseres og behandles/medisineres, blir vel prisene normale igjen, og det er vel ikke så om å gjøre?

*s*

Skrevet

Det er vel en type utsagn som i hvert fall kan sies å ha null informasjonsverdi. Slagordmarkedsføring.

Jeg foretrekker å få vite hva prisene faktisk er. Så kan jeg selv stille evt. sinnsyke diagnoser.

;-)

mvh

Skrevet

Hvis de diagnostiseres og behandles/medisineres, blir vel prisene normale igjen, og det er vel ikke så om å gjøre?

*s*

Enig med deg, sinnsyke priser høres billigere ut på et vis. Så her vil vi ikke at noe behandlingsapparat kommer drassende med sin medisin ;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har i mange fora reagert å bruken av dette ordet. Jeg synes det er minst like støtende som tater og nigger. Mine synspunkter har dessverre så godt som alltid falt på stengrunn.

Skrevet

Jeg har i mange fora reagert å bruken av dette ordet. Jeg synes det er minst like støtende som tater og nigger. Mine synspunkter har dessverre så godt som alltid falt på stengrunn.

Jeg er enig med deg at det ordet ikke skal misbrukes på den måten, og bruker det aldri. Både ordet "sinnsyk" i seg selv, og å bruke et ord til å beskrive priser som liksom skal være "feil".

Med vennlig hilsen

Gjest Niccola
Skrevet

*s*

He he :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...