Sør Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 En butikk i nærheten annonserer med "sinnsyke priser" - kanskje disse trenger en diagnose, og medisinering? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg liker disse sinnsyke prisene, jeg :-) Hvis de diagnostiseres og behandles/medisineres, blir vel prisene normale igjen, og det er vel ikke så om å gjøre? *s* 0 Siter
PieLill Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Det er vel en type utsagn som i hvert fall kan sies å ha null informasjonsverdi. Slagordmarkedsføring. Jeg foretrekker å få vite hva prisene faktisk er. Så kan jeg selv stille evt. sinnsyke diagnoser. ;-) mvh 0 Siter
Gjest trutte Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg liker disse sinnsyke prisene, jeg :-) Hvis de diagnostiseres og behandles/medisineres, blir vel prisene normale igjen, og det er vel ikke så om å gjøre? *s* Enig med deg, sinnsyke priser høres billigere ut på et vis. Så her vil vi ikke at noe behandlingsapparat kommer drassende med sin medisin 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har i mange fora reagert å bruken av dette ordet. Jeg synes det er minst like støtende som tater og nigger. Mine synspunkter har dessverre så godt som alltid falt på stengrunn. 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Skrevet 31. januar 2010 Jeg har i mange fora reagert å bruken av dette ordet. Jeg synes det er minst like støtende som tater og nigger. Mine synspunkter har dessverre så godt som alltid falt på stengrunn. Jeg er enig med deg at det ordet ikke skal misbrukes på den måten, og bruker det aldri. Både ordet "sinnsyk" i seg selv, og å bruke et ord til å beskrive priser som liksom skal være "feil". Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg liker disse sinnsyke prisene, jeg :-) Hvis de diagnostiseres og behandles/medisineres, blir vel prisene normale igjen, og det er vel ikke så om å gjøre? *s* He he ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.