Gå til innhold

Medisin mot ADD

Anbefalte innlegg

Gjest jobber på sykehus
Skrevet

Ang diagnoser.

Spesielt når ting låser seg, tenker jeg at det må være mer i tillegg til de diagnoser jeg allerede har. Ikke i stedet for.

Jeg leter etter svar, for kunnskap er for meg makt. Ting blir lettere å forholde seg til i påvente av behandling. For av og til vil jeg bare gi opp.

Håper du skjønner hva jeg mener :-)

jeg blir oppriktig bekymret for ungene dine når jeg ser du sitter her inne hele dager å skriver...

Dette kan umulig være bra hverken for deg og ikke minst ungene dine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir oppriktig bekymret for ungene dine når jeg ser du sitter her inne hele dager å skriver...

Dette kan umulig være bra hverken for deg og ikke minst ungene dine.

Det er ikke så ofte jeg er her hele dager.

Disse dagene har ikke ungene vært hjemme. Og når jeg er her, er de enten ute, borte eller gjør andre ting.

Dessuten synes jeg det for min del har vært hyggelig på dol siste tiden, og det har gitt meg mye. Jeg kan ikke se noe galt i det..

Skrevet

Ang diagnoser.

Spesielt når ting låser seg, tenker jeg at det må være mer i tillegg til de diagnoser jeg allerede har. Ikke i stedet for.

Jeg leter etter svar, for kunnskap er for meg makt. Ting blir lettere å forholde seg til i påvente av behandling. For av og til vil jeg bare gi opp.

Håper du skjønner hva jeg mener :-)

Du sier at du leter etter svar men poenget mitt er at du allerede har svaret i de diagnosene du har.

Du sier i et innlegg lengere ned at du sliter med konsentrasjonen men hvor ille er det. Kjører du fortsatt bil? Det er meget konsentrasjonskrevende. Tenk igjennom hva du greier i dagliglivet ditt. Kanskje det ikke er så ille som du tror??

Skrevet

Du sier at du leter etter svar men poenget mitt er at du allerede har svaret i de diagnosene du har.

Du sier i et innlegg lengere ned at du sliter med konsentrasjonen men hvor ille er det. Kjører du fortsatt bil? Det er meget konsentrasjonskrevende. Tenk igjennom hva du greier i dagliglivet ditt. Kanskje det ikke er så ille som du tror??

Hm. Det du skriver om bilkjøring.. Konsentrerer meg fint der.. Føler meg avslappet, fordi det er noe jeg mestrer.

Dette vil sikkert høres snålt ut- men på veien føler jeg at vi alle er "like". Ingen er bedre enn andre, selv om noen har "feite" biler. På veien må vi alle forholde seg til de samme reglene.

Så da er det altså noe som ligger "under" konsentrasjonsvanskene, siden jeg mestrer bilkjøring så godt og ikke sosiale ting.. Og som du sier, så ligger vel svaret i diagnosen(e)..

Skrevet

Ville bare si tusen takk for hjelpen din. Dette har vært veldig vanskelig, og jeg har tenkt å si nei til jobben pga det.. Men det ser ut som det du skriver gir litt håp. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...