Gå til innhold

endre emne i en tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig! Jeg vil ikke kalle dette for "herping". Det fin med dol er jo nettopp en del av disse avsporingene.

Og så kan det sikkert diskuteres hva som regnes som en "avsporing" også - jeg synes at i en tråd som omhandler gjengangere i ett bestemt hus og om dette burde gjøre trådstarter skeptisk til å kjøpe dette huset må det være greit at det blir mer generell diskusjon om overnaturlige emner. Hvis man skal "henge" noen for å snakke om overnaturlige emner generelt og ikke bare om huskjøp, så er det mange som bør henges i den tråden :-)

Hm. Jeg forlot den tråden for lenge siden, og ikke får jeg lest hele denne.. så jeg vet ikke helt hva som har skjedd. Har jeg gjort noe galt, eller.. (siden jeg startet den)?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

17

• Glimtipper

8

• Bookworm

7

• morsan

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest migueline
Skrevet

Og hvem er megga her inne? Du er jammen meg den største megga av alle og klarer ikke å skifte skrivestil heller så du er så gjenkjennelig at det er morsomt

aha, du har skrevet før i denne tråden. Da ble dette ikke vanskelig.

Skrevet

Hm. Jeg forlot den tråden for lenge siden, og ikke får jeg lest hele denne.. så jeg vet ikke helt hva som har skjedd. Har jeg gjort noe galt, eller.. (siden jeg startet den)?

Du har ikke gjort noe galt :-) Det er bare slik der er på dol at trådene lever sitt eget liv og folk diskuterer "apropos'er" hele tiden. :-) Og takk og pris for det!!

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt :-) Det er bare slik der er på dol at trådene lever sitt eget liv og folk diskuterer "apropos'er" hele tiden. :-) Og takk og pris for det!!

Ok.. Godt å høre. :-)

Siden tråder lever sitt eget liv, så kan vi vel diskutere om det kanskje er her på dol det spøker... *s*

Skrevet

Siden tråder lever sitt eget liv, så kan vi vel diskutere om det kanskje er her på dol det spøker... *s*

Ah!! Fiffig!! :-)

Skrevet

Fullstendig enig med deg. Det er vel omtrent bare Sør som driver med det, men til gjengjeld herper han trådene så det holder. Det er noe respektløst over det. Det er mye bedre om han starter en ny tråd, noe som er vanlig kotyme på de fleste forum.

Herping er en helt OK beskrivelse for det han holder på med. Han søker å "ta over" tråden ved disse forandringene. De skjer ikke når han forandrer emne, kun for å poengtere hans egne meninger. I tillegg gjør han det helt umulig for alle oss andre å holde oversikten, selv om det gjør det lettere for han å løpe panisk fra PC til PC for å skrive innlegg.

Gjest oppgitt hilsen fra meg
Skrevet

Poenget er at det er lov på DOL å endre nick, og å endre emner. Og begge deler har vært diskutert mange ganger før.

Med vennlig hilsen

Hvis det har vært diskutert så mange ganger tidligere er det jo rart du ikke visse hva doktoronline oppfordrer til. Du ser jo hva webmaster skriver nå i denne tråden :-p

Skrevet

Endelig et bevis å legge fram for Sør!!! ;-P

Skrevet

Endelig et bevis å legge fram for Sør!!! ;-P

*vurderer*

:-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...