Gå til innhold

Sitt sanne jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilke sinnstemning evt. situasjoner er det folk viser sitt sanne jeg?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ditt "sanne jeg" er summen av det du viser i alle situasjoner.

Gjest Niccola
Skrevet

Hva mener du med sitt sanne jeg, mener du at de avslører svakheter eller lite attraktive sider?

De fleste av oss har mange egenskaper og sider som alle er like "sanne". Men ingen viser alt på en gang, så jeg er litt usikker på om en spesiell sinnstemning viser sannheten mer enn noe annen.

Skrevet

Hva er "folks sanne jeg"?

Vi har vel alle mange ulike sider og ulike sammenhenger vil få frem litt ulike aspekter av våre personligheter.

Noen av oss liker å være direkte og ærlige stort sett hele tiden (og ikke alle i omgivelsene er alltid like fornøyde med det...*s*) - mens andre har høye terskler for å si direkte hva de mener dersom de er usikre på hvordan motparten vil reagere.

Skrevet

Ditt "sanne jeg" er summen av det du viser i alle situasjoner.

Er det "bare"summen av det du viser andre da eller..? Forutsetter dette at personen er psykisk frisk?

(Jeg har ikke noe ønske om å diskutere det, gruble mer på det - har bare lagt merke til at mange av "oss psyke" bærer en maske.. )

Skrevet

Er det "bare"summen av det du viser andre da eller..? Forutsetter dette at personen er psykisk frisk?

(Jeg har ikke noe ønske om å diskutere det, gruble mer på det - har bare lagt merke til at mange av "oss psyke" bærer en maske.. )

Glem spørsmålet. Det blir for dumt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...