ussen Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 I hvilke sinnstemning evt. situasjoner er det folk viser sitt sanne jeg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ditt "sanne jeg" er summen av det du viser i alle situasjoner. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Hva mener du med sitt sanne jeg, mener du at de avslører svakheter eller lite attraktive sider? De fleste av oss har mange egenskaper og sider som alle er like "sanne". Men ingen viser alt på en gang, så jeg er litt usikker på om en spesiell sinnstemning viser sannheten mer enn noe annen. 0 Siter
frosken Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Hva er "folks sanne jeg"? Vi har vel alle mange ulike sider og ulike sammenhenger vil få frem litt ulike aspekter av våre personligheter. Noen av oss liker å være direkte og ærlige stort sett hele tiden (og ikke alle i omgivelsene er alltid like fornøyde med det...*s*) - mens andre har høye terskler for å si direkte hva de mener dersom de er usikre på hvordan motparten vil reagere. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ditt "sanne jeg" er summen av det du viser i alle situasjoner. Er det "bare"summen av det du viser andre da eller..? Forutsetter dette at personen er psykisk frisk? (Jeg har ikke noe ønske om å diskutere det, gruble mer på det - har bare lagt merke til at mange av "oss psyke" bærer en maske.. ) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Er det "bare"summen av det du viser andre da eller..? Forutsetter dette at personen er psykisk frisk? (Jeg har ikke noe ønske om å diskutere det, gruble mer på det - har bare lagt merke til at mange av "oss psyke" bærer en maske.. ) Glem spørsmålet. Det blir for dumt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.