tjohei Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg trøster meg med mat og er redd det vil ødelegge helsen min. Men hva gjør jeg når jeg føler at det er så viktig for meg å unne meg det jeg vil ha? Maten har blitt min beste venn. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 jeg føler at det er så viktig for meg å unne meg det jeg vil ha? S: Hva er det for en sykdom? "Fordijegfortjenerdet"-syken. Vestens farligste sykdom. Den bør du straks kvitte deg med. 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Skrevet 2. februar 2010 jeg føler at det er så viktig for meg å unne meg det jeg vil ha? S: Hva er det for en sykdom? "Fordijegfortjenerdet"-syken. Vestens farligste sykdom. Den bør du straks kvitte deg med. Det kalles trøstespising når tilværelsen er trist forøvrig. 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Skrevet 2. februar 2010 jeg føler at det er så viktig for meg å unne meg det jeg vil ha? S: Hva er det for en sykdom? "Fordijegfortjenerdet"-syken. Vestens farligste sykdom. Den bør du straks kvitte deg med. Ja, det er vestens sykdom. Vi har tilgang på fristelser og det er opp til hver enkelt å gi etter. Når man ikke trives med livet, er det lett å trøste seg med mat. Det er ikke riktig, men man gir kanskje litt blaffen i sin egen helse. 0 Siter
Gjest ikkehulhh Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Litt snodig å tenke på. Men jeg føler det samme ovenfor mat. Bare at det er komplett motsatt. Trøster meg med sulten. Følelser knyttet til mat er nok et stort problem for veldig mange både storee og smale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.