Gjest overvektig/bmi 40+ Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 På mandag la jeg om kosten ganske radikalt. Fra å spise sjokolade/godteri daglig (opptil flere ganger daglig) har jeg nå gått en hel uke uten en eneste sjokoladebit. Jeg pleide å drikke mye sukkerfri brus, men har nå gått over til vann og te. Det har gått overraskende greit. På mandag kastet jeg alt jeg hadde av "forbudte ting" (ga bort noe), så jeg har ikke noe tilgjengelig lenger. Jeg har flere ganger om dagen vært nødt til å minne meg selv om at jeg har sluttet å spise søtsaker, særlig når jeg har vært og handlet. Det har ikke vært noen indre kamp foran sjokoladehyllene, jeg har bare sagt til meg selv at jeg har sluttet med sånne ting. 0 Siter
Gjest godt gjort Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer! Hold oss oppdatert uke 2, 3, 4 osv, både for din egen og vår motivasjon. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Kjempebra! ) Har du klart en uke så klarer du en til - og en til og en til... )))) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Meget bra :-) Kommer det noe om trim snart også eller blir det for mye på en gang? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Kommer det noe om trim snart også eller blir det for mye på en gang? Kommer :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Kommer :-) Ok, kjempebra tiltak du har satt i gang med. Blir spennende å følge med på:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Så bra, du er så flink at jeg blir nesten misunnelig 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Du er flink :-) Spennende å følge deg :-) 0 Siter
bibben Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Veldig motiverende å lese! I det hele tatt er dette en supert prosjekt som nå er på gang her på DOL. Lykke til i uken som kommer ) 0 Siter
Gjest flyvende elefant Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Meget bra :-) Det er fantastisk hvor inspirerende dette er. Jeg har virkelig klart å ta tak i livet igjen, jeg har endelig oppdaget at jeg vil leve. Med denne positive "vær sterk" holdningen som dere viser her,har jeg klart å slutte å røyke og spise meg ut av vonde følelser:) Jeg savner ikke noen av delene å jeg føler for å fylle livet mitt med glede. Tusen takk kjære overvektig/bmi 40+ og nils håvard dahl 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.