Gå til innhold

Sunn livsstil - 1. uke

Gjest overvektig/bmi 40+

Anbefalte innlegg

Gjest overvektig/bmi 40+
Skrevet

På mandag la jeg om kosten ganske radikalt. Fra å spise sjokolade/godteri daglig (opptil flere ganger daglig) har jeg nå gått en hel uke uten en eneste sjokoladebit. Jeg pleide å drikke mye sukkerfri brus, men har nå gått over til vann og te.

Det har gått overraskende greit. På mandag kastet jeg alt jeg hadde av "forbudte ting" (ga bort noe), så jeg har ikke noe tilgjengelig lenger. Jeg har flere ganger om dagen vært nødt til å minne meg selv om at jeg har sluttet å spise søtsaker, særlig når jeg har vært og handlet. Det har ikke vært noen indre kamp foran sjokoladehyllene, jeg har bare sagt til meg selv at jeg har sluttet med sånne ting.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Meget bra :-)

Gjest godt gjort
Skrevet

Gratulerer! Hold oss oppdatert uke 2, 3, 4 osv, både for din egen og vår motivasjon.

Skrevet

Kjempebra! :o) Har du klart en uke så klarer du en til - og en til og en til... :o))))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Kommer det noe om trim snart også eller blir det for mye på en gang?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kommer det noe om trim snart også eller blir det for mye på en gang?

Kommer :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Kommer :-)

Ok, kjempebra tiltak du har satt i gang med. Blir spennende å følge med på:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Så bra, du er så flink at jeg blir nesten misunnelig :P

Skrevet

Veldig motiverende å lese! I det hele tatt er dette en supert prosjekt som nå er på gang her på DOL.

Lykke til i uken som kommer :o)

Gjest flyvende elefant
Skrevet

Det er fantastisk hvor inspirerende dette er.

Jeg har virkelig klart å ta tak i livet igjen, jeg har endelig oppdaget at jeg vil leve.

Med denne positive "vær sterk" holdningen som dere viser her,har jeg klart å slutte å røyke og spise meg ut av vonde følelser:)

Jeg savner ikke noen av delene å jeg føler for å fylle livet mitt med glede.

Tusen takk kjære overvektig/bmi 40+ og nils håvard dahl

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...