Gå til innhold

Noe har jeg da lyktes med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg fælt. Skal flytte til et sted som gjør meg trist. Det er tungt der. Men hva gjør man ikke for barna.. Dessuten vet jeg at vi får det bedre der. Slipper økonomiske bekymringer, datteren min kommer i roligere omgivelser, eksen lar oss mer i fred og vi har sjansen til å etablere oss der, bolig, jobb.

Har i tillegg jobbet med å endre livsstil, samt endring av personligheten. Får trent meg litt sosialt her inne og ta i bruk noe av det jeg har lært. Tar så lang tid å komme inn i et behandlingsopplegg, og hvorfor være passiv i mellomtiden?

Det er godt å være her, sammen med dere. Har begynt å føle meg tryggere på dere. Får et litt annet fokus også, så lenge jeg retter fokuset bort fra meg selv. Tar litt tid å endre det der også. Men jobber med saken.

Kommer til å trenge dere litt fremover. Litt støtte. Har bl.a en eks som nå setter kjepper i hjulene. Velmente spark bak er heller ikke å forakte. Er ikke så veldig glad i dulling. Det får meg til å føle meg liten. Frosken er så flink til det der.

Håper dere vil holde ut (litt til) men skal prøve så godt jeg kan på egen hånd. Har tross alt erfaring.

Skrevet

Hvilket herlig innlegg J31!!!

Dette kommer til å gå kjempebra!

Skrevet

Hvilket herlig innlegg J31!!!

Dette kommer til å gå kjempebra!

Takk! ;-)

setter stor pris på tilbakemeldingen.

Skrevet

Nå har du virkelig bretta opp armene og gjort noe for å bedre på situasjonen deres! Du kan være stolt av deg selv:))

Skrevet

Nå har du virkelig bretta opp armene og gjort noe for å bedre på situasjonen deres! Du kan være stolt av deg selv:))

Joda. Det meste er klart til flyttinga. Men det er en veldig vond "prosess".. Og nå har jeg i tillegg fått folk som betydde mye for meg i mot meg pga det.. Det gjør det hele ekstra vondt.

Har lyst til å bare gi opp alt noen ganger. Slutte å kjempe. Får bl.a bare dritt fra eksen og som også nå bruker ungene for å "straffe" meg. Men hva gjør man ikke for ungene.

Takk for støtten. Vil helst klare meg sjøl, men noen ganger føles det uutholdelig.

*Sytete*

Skrevet

Joda. Det meste er klart til flyttinga. Men det er en veldig vond "prosess".. Og nå har jeg i tillegg fått folk som betydde mye for meg i mot meg pga det.. Det gjør det hele ekstra vondt.

Har lyst til å bare gi opp alt noen ganger. Slutte å kjempe. Får bl.a bare dritt fra eksen og som også nå bruker ungene for å "straffe" meg. Men hva gjør man ikke for ungene.

Takk for støtten. Vil helst klare meg sjøl, men noen ganger føles det uutholdelig.

*Sytete*

Du er voksen og har tatt den avgjørelsen du mener er best for dere, så stå fast på det!!

Du har iallefall full støtte fra mange her inne :-)

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...