Gå til innhold

Droppe tannlegebesøk


Franzeska

Anbefalte innlegg

Stiller som regel på min årlige sjekk hos tannlegen. Har ok tenner og sjeldent hull. Tannlegen har til og med sagt at jeg har sterke tenner og ikke "annlegg" for å få hull så lett.

Sliter forsåvidt med litt emaljeskader på tennene, men dette kan jo ikke tannlegen gjøre så mye med. Har fått de rådene som finnes ang måter å forebygge og unngå forverrelse av skadene. Så her er det jo min oppgave og prøve å følge opp disse rådene.

Så nå sitter jeg altså her og vurderer om jeg rett og slett skal avbestille tannlegetimen min i år. Det er jo litt surt å betale 850 kr for å få bekreftet at alt er ok. Sliter dessuten litt økonomisk for tiden og disse pengene kunne jeg absolutt trengt til andre viktige ting.

Hva synes dere? Og hender det at dere dropper den årlige rutinesjekken av tennene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg dropper ikke årlig sjekk. Men jeg har nok ikke like sterke tenner som deg.

Men vet om flere som går med 1 1/2 - 2 års intervaller. Så kanskje du kan utsette det 1/2 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...