Gå til innhold

Eget sengetøy for gjester!?

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Svaret ditt forutsetter at en gjesteseng alltid er en enkeltseng :-)

LOL, du sier noe. Selv om -jeg- har vokst opp med gjesteseng med enkeltseng, så er det kanskje ikke normen ;) Der ser man hvor låst man blir fast i sitt eget liv ;)

Skrevet

De har eget, men det er mest fordi jeg ikke vil gi gjestene de mest utslitte sengesettene, så da har jeg alltid et liggende klar i tilfelle besøk;)

Skrevet

LOL, du sier noe. Selv om -jeg- har vokst opp med gjesteseng med enkeltseng, så er det kanskje ikke normen ;) Der ser man hvor låst man blir fast i sitt eget liv ;)

''Der ser man hvor låst man blir fast i sitt eget liv ;)''

Svært vanlig fenomen for de fleste av oss:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

''Der ser man hvor låst man blir fast i sitt eget liv ;)''

Svært vanlig fenomen for de fleste av oss:-)

Nå som jeg bor for meg selv i en bitteliten leilighet er det mer sånn: "Eget sengetøy for gjesten? Skal de sove HER? Har de med sovepose? Finner du en madrass, skal jeg alltids stille med laken."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...