Gå til innhold

Merkelig at dette hjelper mot depresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert58
Skrevet

Jeg var meget deprimert i går.Også¨i dag var jeg ganske deprimert.

Jeg satte meg på en stol på kjøkkenet med ansiktet vendt mot solen og telte til 20.Jeg spiste frokost og hentet posten.Når jeg kom inn var jeg merkelig nok mye bedre.Synes ikke det er sannynlig at 10 mg cipramil plutselig skulle virke i dag.

Har lest at depresjon kan være sinne som ikke får utløp,men går innover.Noen som vet noe om dette? Er det sammenheng her?

Jeg har brukt minst 2 timer på dataspill hvor jeg er en soldat på en fremmed planet og skyter på monstre.Etter å ha drept ca 20+ fremmde soldater og monstre føler jeg meg lettere til sinns.

Har jeg da fått utløp for undertrykket sinne,eller har solen med sine varme stråler kunnet gjøre meg så godt bare på 20 sekunder? Det var i 12-13 tida når sola var som høyest.Mitt spørsmål blir da:er det d-vitaminer som hjelper så fort,eller er det undertrykket aggesjon som får utløp?Tror ikke at medisiner kan gjøre så stor forskjell når det aldri har gort det før.Skal gå mye tur når temperaturen kommer under -10 C.For kald nå,vil heller sitte ved peisen og kose meg.

Noen kloke svar?

Videoannonse
Annonse
Gjest Meditasjon
Skrevet

''Jeg satte meg på en stol på kjøkkenet med ansiktet vendt mot solen og telte til 20.''

Dette er en form for meditasjon...den beste form for avslapning...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...