Gå til innhold

Bør jeg oppsøke hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jeg er en jente på 25 år. For snart 5 mnd siden ble det slutt med meg om min tildigere samboer etter 2 år. Etter dette bruddet har jeg har hatt en dyp kjærlighetsorg som vil aldri ta slutt.. Jeg merker at jeg har sluttet å fungere sosiale sammenhenger og i jobben min. Jeg foretrekker å sitte inne alene og gråte enn å gå ut sammens med venner. Jeg klarer ikke å være alene offentlig. Jeg har også mistet lysten til å gå på jobb ( i en jobb jeg har alltid trivdes i) og orker ikke trening. Jeg synes at livet mitt et utrolig trist, og trives ikke i noe av det jeg gjør lenger. Jeg opplever meg selv fra å være en veldig positiv, sosial og optimistisk jente til å bli en som kun se det negative i ting. Jeg føler meg ofte sur og bitter på meg selv og andre.Jeg liker rett og slett ikke den "nye" meg. Er dette vanlig i en sorgprosess? Eller er dette tegn på at jeg bør oppsøke hjelp? Event. hvilken hjelp? Har du noen råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest hypnotika
Skrevet

Når det har gått så mye som 5 måneder og du enda ikke ser noe lyspunkt, synes jeg du kanskje burde gå en tur til legen?

Sånne samlivsbrudd kan jo noen ganger føre til en depresjon, uten at jeg skal stille den diagnosen på deg. Men du har jo endel symptomer da. Spesielt dette med at du ikke finner noe glede og nytte i noe?

Skrevet

Når du ikke lenger fungerer i dagliglivet er det på tide å søke hjelp. Ta kontakt med fastlegen og ta det derfra.

Skrevet

Sier som orio - kontakt fastlegen din. Høres ut som dette har gått over til depresjon. Lykke til og god bedring ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...