Gå til innhold

Aldersgrense på Vero Moda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er flere-og-tredve, og handla ei skjorte på Vero Moda i dag. En nabo mente at VM var for fjortisser, høyst noen-og-tjue. Jaja, jeg ser jeg kler den, så det er ok for meg ;-)

Jeg har faktisk kjøpt meg et par plagg på Only også i fjor, men unnlot å fortelle det, siden hun ble så sjokkert. *hihi*

Skrevet

Hæ?! Jeg tror mora mi har klær fra Vero Moda også - og hun er snart 62.... Hvilke butikker er det naboen din mener du bør handle i da? Hadde det vært snakk om BikBok så kunne jeg skjønt det (selv om det hender jeg shopper til meg selv der også ;-))

Hilsen snart 40-år gamle...

Skrevet

Jeg tror jammen meg jeg var på VM rett før jul og hanldet noe...?

Gjest Linnea79
Skrevet

Nei, Vera Moda er for unge voksne, dvs 20-40. Only som ofte ligger i en egen del av samme butikken, er mer for de mellom 14-20, men også her kan det dukke opp plagg som faller i smak for både eldre og yngre.

Det er i det hele tatt ganske lenge siden folk var så opptatt av kleskoder i forhold til alder. Sist var vel i begynnelsen på 80-tallet hvor det ofte gjaldt å kle seg eldre enn en var.

Gjest ikke aldersgrense
Skrevet

Kjøper meg glatt et klesplagg på vero moda, men etter hvert som jeg også nærmer meg de førti, er det oftere at jeg reagerer på dårlig kvalitet mer enn ungdommelighet.

Ikke at det bare er dårlig kvalitet der og på lignende kjeder, men mye av det holder ikke mål. Slikt var jeg ikke så opptatt av når jeg var yngre. Jeg synes til og med kvaliteten er bedre på hennes og mauritz.

Men gratulerer med ny topp. Synes du den var fin, blir den fin også.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg er eldre enn deg og har da tenkt å fortsette meg å handle på Vera Moda;-)

Skrevet

Hæ?! Jeg tror mora mi har klær fra Vero Moda også - og hun er snart 62.... Hvilke butikker er det naboen din mener du bør handle i da? Hadde det vært snakk om BikBok så kunne jeg skjønt det (selv om det hender jeg shopper til meg selv der også ;-))

Jeg handler myye på Bik bok. Og jeg har bare et par år igjen til 40 :-)

Skrevet

BikBok har en del kule plagg. Handler der også jeg :-)

Skrevet

Jeg handler myye på Bik bok. Og jeg har bare et par år igjen til 40 :-)

Mye fint på BikBok, ja :)

Skrevet

BikBok har en del kule plagg. Handler der også jeg :-)

Du skal se vi blir en gjeng kule åttiåringer med masse rynker og tøffe klær ;)

Skrevet

Du skal se vi blir en gjeng kule åttiåringer med masse rynker og tøffe klær ;)

Ja, fy søren. Vi bygger et eget DOL-gamlehjem, hvor alle løper rundt med fancy klær og Swarowski-krystaller som rullatorstæsj. *haha* Frosken vil naturligvis ikke gi slipp på skiene sine, og monterer dem på rullatoren til vinterbruk ;-)

Skrevet

Og jeg syns VM bare har kjipe klær... Men noen få unntak...

:0)

Skrevet

Det må være mange år siden sist jeg handlet på Vero Moda, de har liksom ikke klær helt for min smak. :o)

Men jeg handlet en del på B-young for 3-4 år siden. *hehe*

Skrevet

Ja, fy søren. Vi bygger et eget DOL-gamlehjem, hvor alle løper rundt med fancy klær og Swarowski-krystaller som rullatorstæsj. *haha* Frosken vil naturligvis ikke gi slipp på skiene sine, og monterer dem på rullatoren til vinterbruk ;-)

*HAHA*

Skrevet

Det må være mange år siden sist jeg handlet på Vero Moda, de har liksom ikke klær helt for min smak. :o)

Men jeg handlet en del på B-young for 3-4 år siden. *hehe*

Jeg handla også endel på B-Young for noen år siden. De siste par årene har de tatt inn utrolig mye rart i kolleksjonene sine, synes jeg. Finner ikke noe der, jeg. Bortsett fra et skjerf eller to og en kosedress... Det er så mye glitter og stas at jeg blir litt forvirra når jeg står og kikker inn i butikken *hehe*

Skrevet

''fancy klær og Swarowski-krystaller ''

he he... ser for meg bestemora til nanny Fine nå!

Skrevet

''fancy klær og Swarowski-krystaller ''

he he... ser for meg bestemora til nanny Fine nå!

Hun med verdens største solbriller? hehe...

Skrevet

Hæ, jeg synes Vera Moda er litt kjerring jeg, jeg handler aldri der og håper jeg ikke fornærmet noen ved å skrive det. Det finnes sikkert ok klær innimellom der også, det er jo mye forskjellig i alle butikker. Jeg liker Noah Noah best, men i år liker jeg ikke noe i noen butikker. Altfor mye glitter og stas og fremdeles bare korte bukser i alle butikkene jeg har vært innom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...